• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Inruilen
    • Galaxy verkopen
    • iPhone verkopen
    • Ander merk…
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: gratis tablet, korting
        • Samsung Galaxy S25 aanbieding: gratis JBL
        • Samsung Galaxy A57 aanbiedingen: nu al met korting
        • Samsung Galaxy A37 aanbiedingen: in prijs gedaald
        • Samsung Galaxy A17 aanbiedingen
        • Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: kopen, of wachten op de Fold 8?
        • Samsung Galaxy inruilen: nu extra geld terug voor je telefoon
      • Toestellen
        • Abonnement vergelijken
          • Samsung Galaxy S26(+) met abonnement
          • Samsung Galaxy S26 Ultra met abonnement
          • Samsung Galaxy A57 met abonnement
          • Samsung Galaxy A37 met abonnement
        • Middenklasse €200-€500
          • Galaxy A57 los toestel
          • Galaxy A37 los toestel
          • Galaxy A56 los toestel
          • Galaxy A36 los toestel
          • Galaxy S25 FE los toestel
        • High-end €500-€1000
          • Galaxy S25-serie los toestel
          • Galaxy Z Flip 7 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S26-serie los toestel
          • Galaxy Z Fold 7 los toestel
      • Verkopen/inruilen
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy S26 Ultra review
    • Samsung Galaxy A57 review
    • Samsung Galaxy Buds4 Pro review
    • Samsung Galaxy A17 review
    • Samsung Galaxy Z Fold 7 review
    • Samsung Galaxy A36 review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Informatie over de beveiligingsupdates
    • Alles over de One UI 8.5-upgrade
    • Tot wanneer krijgt jouw Samsung Galaxy telefoon updates?
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S26 en S26+
          • Samsung Galaxy S26 Ultra
          • Samsung Galaxy S25
          • Samsung Galaxy S25 Ultra
          • Samsung Galaxy S25 Edge
          • Samsung Galaxy S25 FE
          • Samsung Galaxy S24 FE
        • Galaxy Z serie
          • Samsung Galaxy Z Fold 7
          • Samsung Galaxy Z Flip 7
          • Samsung Galaxy Z Fold 6
          • Samsung Galaxy Z Flip 6
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A57
          • Samsung Galaxy A56
          • Samsung Galaxy A37
          • Samsung Galaxy A36
          • Samsung Galaxy A26
          • Samsung Galaxy A17
          • Samsung Galaxy A16
          • Samsung Galaxy A55
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy Z Fold 8
        • Samsung Galaxy Z Fold 8 Ultra
        • Samsung Galaxy Z Flip 8
      • Tabs & Wearables
        • Wearables
          • Samsung Galaxy Buds 4 (Pro)
          • Samsung Galaxy Watch Ultra
        • Tablets
          • Samsung Galaxy Tab S11 (Ultra)
          • Samsung Galaxy Tab S10+ en Ultra
Tip: Voeg GALAXYCLUB.NL toe als favoriete Google-nieuwsbron!

Galaxy Club / Onderwerpen / Galaxy S2 (Plus) / Jouw ervaringen / Brol 1ste klas

Brol 1ste klas

  • This topic has 20 reacties, 6 stemmen, and was last updated 14 years geleden by Alex.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
1 2 →
  • Auteur
    Berichten
  • 24 mei 2012 om 00:00 #26023
    Paulette1
    Lid

    Ben van iPhone op deze brol omgeschakeld.

    Hij is goedkoper, dat is enigste voordeel.

    Iemand die voor de eerste keer een smartphone koopt zal wel gelukkig zijn, omdat ze niet beter weten…

    Ik ben geen iPhone adept, ik had daarvoor een HTC en die was nog altijd beter dan iPhone. Maar de iPhone is veel beter dan dit ding.

    Voor zakelijk gebruik, een dikke zero.
    Scherm te groot voor met een hand te typen. Swype, is een joke.
    Global Exchange adress boek, op mijn bedrijf is dit een IT project geworden, wat een joke.
    Synchronisatie, vooral in het buitenland (niks te maken met instellingen) een ramp.
    Network provider, ondanks auto ingesteld, blijft deze brol vasthouden aan providers zonder network, zou een grap kunnen, jammer genoeg is het realiteit.

    Scherminstelling, als je van een userfriendly smartphone komt, kun je alleen vaststellen; amateuristisch

    ALLE s2 worden binnenkort vervangen bij ons, omwille van de behoefte voor een kwaliteits product. Dus zeker geen Samsung.

    24 mei 2012 om 00:09 #31359
    dennisvdrlaan
    Lid

    Vind het schandelijk dat je zo over dit prachtige toestel praat.

    Voor zakelijk gebruik, krijgt het van mij een 10+
    Scherm te groot voor met een hand te typen. heb jij zulke kleine handen geen probleem zelf onder het auto rijden prima
    Synchronisatie, gmail alle medewerkers krijgen direct de agenda en mail binnen

    toestel is snel gebruiks vriendelijk wat wil je nog meer.

    24 mei 2012 om 00:25 #31360
    Paulette1
    Lid

    Prachtig toestel? Is zeker je eerste smartphone, of wat er voor door zou moeten gaan.

    Kleine handen, maat 11, ben niet de enige, als jij het kan ben ik wel benieuwd wat voor handen jij hebt…

    Gmail? Ben je zeker dat je dit zakelijk gebruikt?

    Ik kijk uit, dat ik over 2 weken dit ding kan vervangen.

    24 mei 2012 om 09:31 #31361
    Rosinfield
    Lid

    Beste Paulette, je realiseert het je waarschijnlijk niet, maar de wijze waarop je je oordeel over de S2 te kennen geeft, roept irritatie op. Uiteraard staat het je vrij dat oordeel te hebben, maar door een vergelijking a la Kia vs Bentley te maken, overdrijf je wel heel erg. Zo geweldig veel verschil tussen beide toestellen is er echt niet, vide de diverse vergelijkende tests. Uiteraard zal de een een voorkeur hebben voor de Iphone en de ander voor de S2. Als Apple adept pur sang, gaat mijn voorkeur toch naar de S2 uit. Maar nogmaals, zoals jij het nu stelt, is buiten proportie.

    24 mei 2012 om 17:45 #31363
    Paulette1
    Lid

    Ik heb vandaag weeral enkel meer afkeer gekregen voor de S2.

    Weeral problemen met mail synchronisatie, plots, na 7 uur werkte het… Daarvoor was er een security issue.

    Als je de eerste ervaring column leest, blijk ik toch niet de enige te zijn.

    Ik heb ondertussen al vele smartphones gehad, ben nog gestart met Palm, daarna BB, daarna HTC, altijd beter en beter en daarna is het bergaf gegaan, eerst een beetje met de iPhone en nu serieus met de S2.

    Ik wil zeker niemand kwetsen, maar ik vind wel dat terechte kritiek moet kunnen.
    Global address boek, met alle toestellen, geen probleem, met dit lijkt het onmogelijk. Dat kan toch niet voor een zakelijk toestel.
    Vandaag de speaker phone functie geprobeerd, totaal onverstaanbaar. Tegenpartij van toestel gewisseld, nog steeds onverstaanbaar omwille van de speaker, want zonder speaker was het geluid wel OK (toch iets positief gezegd)

    Ik blijf uitkijken dat ik de S2 over 2 weken kan inleveren, sorry dat ik daar mensen mee kwets, maar ik kan enkel aanraden eens een hond, HTC of BB Te testen. Ik denk dat voor velen dat een echte openbaring zou zijn.

    Groetjes uit Stockholm

    24 mei 2012 om 17:46 #31364
    Paulette1
    Lid

    PS hond was typo, zou iPhone moeten zijn 🙂

    24 mei 2012 om 18:04 #31365
    ArjenP
    Lid

    zeg Paulette1, kan gewoon ff lekker ergens anders lopen zeiken ajb!

    24 mei 2012 om 23:16 #31367
    Paulette1
    Lid

    Ochtend, kun je er niet tegen dat ik brol, brol noem.

    Gewoon door genieten dan maar met je “prachtig” telefoontje en je eigen gelijk.

    Er zijn mensen die ook vinden dat hun Lada prachtig is. Wel je hebt de Lada van de smartphones. Is toch prachtig.

    Over 13 dagen heb ik weer een smartphone en jij nog een S2, zijn we toch alle 2 gelukkig niet? Ik terecht en jij in je fantasie.

    25 mei 2012 om 07:10 #31370
    Rosinfield
    Lid

    Stop er meer mee, dit heeft weinig zijn. Ik en met mij vele anderen heb geen enkel probleem en problemen komen voor, maar kun je voor elk toestel of diverse fora vinden

    25 mei 2012 om 08:25 #31372
    Paulette1
    Lid

    Probeer andere toestellen, en veel problemen die je nu met de S2 hebt zullen er niet meer zijn.

    Waarom kunnen jullie geen terechte kritiek verdragen?

    Dit is gewoon een slecht toestel… Ik heb ervaring met andere en ik ben een zware gebruiker, zakelijk, die 75% van mijn tijd reist. Daarom zal ik fouten als storend ervaren….

    25 mei 2012 om 12:49 #31375
    ArjenP
    Lid

    paulette1, veel plezier en succes met je nieuwe toestel, dag!

    25 mei 2012 om 13:14 #31376
    Paulette1
    Lid

    Dank je.

    25 mei 2012 om 21:35 #31381
    Rosinfield
    Lid

    Veel sterkte als zware gebruiker, dat wisten wij natuurlijk niet.
    Kritiek is prima, maar c’est le ton qui fait la musique. En die muziek moet natuurlijk wel enigszins te pruimen blijven. En ik heb totaal geen problemen hoor met de S2 en zo zullen er velen zijn. Net als velen die wel en geen problemen hebben met hun Iphone.

    25 mei 2012 om 23:43 #31384
    Paulette1
    Lid

    Ik ben blij voor je.

    Zo zullen er nog zijn, maar ook velen die het niet zijn (lees ook maar de reviews en op dit forum)

    Hadden nog een meeting met klanten. Hebben even geprobeerd of het probleem bij mij ligt, maar ook zij zijn tot de conclusie gekomen, dat ze dit nooit zouden willen.

    Kijk, als je vind dat dit een pracht toestel is, ben ik blij voor je. Dan heb je aan mijn kritiek geen boodschap. Daar is toch niets mis mee?

    26 mei 2012 om 07:03 #31385
    Rosinfield
    Lid

    nee hoor, alleen de toon waarop je een en ander brengt. Alsof er werkelijk niets van deugt en er een enorm kwaklitatief verschil is tussen S2 en Iphone, quod non.
    Voor een objectief oordeel kun je beter te rade gaan bij vergelijkende reviews/tests dan bij je klanten.

  • Auteur
    Berichten
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
1 2 →
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Inloggen

MEER DEALS

Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: kopen, prijzen, korting

Aanbiedingen: Samsung Galaxy S26 met korting, cashback, gratis tablet

Samsung Galaxy S24 inruilen of verkopen

Actie: extra inruilwaarde als je nu je Samsung Galaxy verkoopt (of koopt)

Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: gratis Watch Ultra, korting

Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbiedingen: kopen, of wachten op de Fold 8?

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen: flink goedkoper én gratis JBL-speaker

Samsung Galaxy A37 aanbiedingen

Samsung Galaxy A37-aanbiedingen: nu met gratis JBL-speaker

POPULAIRSTE GALAXY S26 ABO’S:

Laatste updates in NL

Nieuwe Samsung Galaxy Watch-update van start in Nederland

One UI 8.5-update beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A34, meer (aanvulling)

Volgende Samsung Galaxy A-generatie krijgt update naar One UI 8.5 – en de Tab S9

Deze Samsung-tablets en -telefoons krijgen deze week de One UI 8.5-update

Twee Galaxy A-telefoons krijgen Samsungs One UI 8.5-update – en de eerste Xcover

Meer firmware updates

Laatste reacties

  • Mike op Samsung-telefoons krijgen derde Google Play-update in korte tijd
  • arjan op Samsungs volgende Galaxy Watch Ultra krijgt veel grotere batterij
  • Geertjoch op Samsung-telefoons en -tablets krijgen nu nieuwe Google Play-update
  • Bjorn op Nieuwe Samsung Galaxy Watch-update van start in Nederland
  • HJ op Samsung-telefoons krijgen derde Google Play-update in korte tijd

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Support

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Copyright © 2026 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.