- This topic has 11 reacties, 3 stemmen, and was last updated 12 years, 1 months geleden by kraanmachinist.
-
AuteurBerichten
-
8 maart 2013 om 16:59 #32226melcomParticipant
Ik heb het zelfde probleem (mijn accu loopt sneller leeg), heb de update 4.1.2 op 6-3-13 ontvangen en geïnstalleerd. Wat moet ik doen??
9 maart 2013 om 12:05 #32235heb nu het probleem aardig op gelost, hang je toestel aan de computer, en maak een backup van wat jij nodig vind. en do een factory reset, het probleem is nl. dat de nieuwe 4.1.2 over de vorige software heen is gezet, dit maakt hem traag en de cpu maakt over uren, hoeje het moet doen is echt makkelijk, daarna word de batterij weer een stuk beter, nu ruim 1.5 dag http://www.resetfactory.com/2012/10/Reset-Samsung-galaxy-S2-factory-settings.html succes!!!!!!!
9 maart 2013 om 14:14 #32237melcomParticipantgaat het om een soft of een harde reset?
9 maart 2013 om 15:22 #32238dit is een harde reset, maar wees niet bang, je simkaart contacten blijven gewoon aanwezig, net zo als je app,s, somigge dingen moet je op nieuw instellen,maak voor de zekerheid een backup in het programma kies,,, een hard reset is zo gebeurt hoor, ik vind dat mijn telfoon er zeker beter van geworden is,,,,, zie de link in mijn vorige bericht
9 maart 2013 om 17:08 #32240melcomParticipanthij blijft lang hangen met groen mannetje en tekst downloading… do not turn off target ???????
er gebeurt verder niets???9 maart 2013 om 17:18 #32241ja dat klopt, dit duurt even omdat hij ook de oude software moet verwijderen en daarna de nieuwe er op zetten, dit alles gebeurt in die tijd dat het groene mannetje er op staat
hij is wel bezig hoor dit duurde bij mij even, en anders doe je het nog een keer als je denkt dat hij blijft hangen, gr.kraanmachinist9 maart 2013 om 17:20 #32242melcomParticipantoke bedankt ik blijf het proberen.
9 maart 2013 om 19:15 #32246hoop dat het lukt bij u,, ik hoor het wel
9 maart 2013 om 19:56 #32247OldtimerLidQuote:Quote uit kraanmachinist op March 9, 2013, 15:22
dit is een harde reset, maar wees niet bang, je simkaart contacten blijven gewoon aanwezig, net zo als je app,s, somigge dingen moet je op nieuw instellen,maak voor de zekerheid een backup in het programma kies,,, een hard reset is zo gebeurt hoor, ik vind dat mijn telfoon er zeker beter van geworden is,,,,, zie de link in mijn vorige berichtHeb behoefte om een volledige reset uit te voeren en weer eens qua systeem blank te beginnen.
In een draadje bij tip en trucs wordt beweerd dat de app’s verloren raken bij een harde reset.Wat is nu waar, ga het op voorhand maar niet ondervinden!!
Willem
9 maart 2013 om 20:27 #32248de meeste apps worden gewist, maar als je een sd kaartje hebt kun je ze daar heen verplaatsen, en anders kun je ze weer downloaden toch?, heb ik ook gedaan, kun je ook gelijk de gene weg laten die je niet /of weinig gebruikt, een harde reset/factory reset maakt je systeem weer helemaal schoon, ik moest het 2 keer doen om dat ik bij de eeste keer geen wifi had en kon ook m,n bel tonen niet instellen, maar na 2 keer is hij weer als nieuw en de battery gaat wel degelijk langer mee,1.5 dag minstens (met normaal gebruik) het is eigenlijk een fluitje van een cent, en hij pakt gelijk 4.1.2 jellybean, daar na een half uurtje je aps weer opzoeken/douwnloaden, en instellen wat jij wilt op je telfoon, daarna zet je hem uit en start hem over nieuw op gr… kraanmachinist
9 maart 2013 om 20:29 #32249http://www.resetfactory.com/2012/10/Reset-Samsung-galaxy-S2-factory-settings.html
groetjes martin(kraanmachinist)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.