Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wnedLid
statisch ip werkt niet, hopelijk is er een oplossing? Inmiddels Android 2.3.5.
wnedLidHallo.
Ik kan wel wifi verbinding krijgen maar na een uur als ik iets wil gaan doen staat wifi nog wel aan en geeft ook online aan maar krijg geen verbinding. Ik heb eens bij de instellingen gekeken, blijkt dat de telefoon zijn ip adres verliest. Als ik wifi “op de gsm” uit en weer aan zet kan ik weer een poosje vooruit.
Ik heb er vaker iemand over gehoord, maar is er iemand die hier een oplossing voor heeft gevonden?
Via gsm netwerk is er niets aan de hand. Wel heb ik statisch ip even aangezet, mocht dit helpen laat ik het weten maar moet toch ook op een normale manier goed blijven gaan?
Android 2.3.4
Gr Hans
wnedLidAls je de Samsung-GSII gewend bent is alles ruk, maar de Iphone is wel heel erg beperkt in mogelijkheden. Ik had veel meer verwacht van de Iphone en zeker voor de prijs wat ze er voor vragen.
wnedLidHallo.
Laatste update, ben nu een hele dag en nacht verder en alles is nog steeds online. Voor mij was de software flash en T-mobile rommel er af de oplossing. Dit topic kan gesloten worden.
Gr Hans
wnedLidEen crash gebeurd niet zomaar, dan is er iets aan de hand of je hebt een fout gemaakt <– dit kan al een kapot kabeltje zijn dus niet bewust. Ik zou er mee naar een servicepoint gaan, zij repareren dit gratis voor je, en natuurlijk tegen de garantievoorwaarden..
Locaties: http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION
Wat je ook even kan proberen is als je nog een toesenbord ziet, simkaart er uit en code: *2767*3855# gebruiken MET EEN VOLLE ACCU A.U.B.
Dit is een harde reset, deze gaat nog dieper in je toestel resetten dan via het menu. (code is veilig en word gebruikt om je toestel volledig als fabriek levering toestand terug te zetten)
wnedLidwnedLidBij mij heeft dit alles opgelost.
Gr Hans
wnedLidInternet van Telfort is weer stabiel, ik heb internet gisteravond aangezet en vanmorgen kon ik weer internetten zonder reset en nu om 12:48 uur is internet (een record) nog steeds niet offline. Kortom, na het verwijderen van T-mobile software en een update naar 2.3.4 is mijn toestel nu 100%.
Gr Hans
wnedLidIk ben heen geweest en alle T-mobile rommel is er af. Ik kreeg de telefoon met Android Versie 2.3.3 maar wel vele malen beter alleen internet is helaas even niet te testen vanwege langdurige storing bij Telfort internet. Wel blijft de adapter nu aan en wifi blijft nu ook stabiel. Ik heb vervolgens het toestel op kies aangesloten, en whalla, de update was beschikbaar en accu wil kennelijk nu niet meer leeg. Ik zeg, met name de 2.3.4 is een enorme verbetering met de accu en zowel 2.3.3 als 2.3.4 is het menu en het hele toestel compleet anders en veel beter dan met de T-mobile software. Een software reset en alle overige reparaties kosten bij een servicepoint, aangewezen door Samsung, helemaal niets binnen de garantie.
Kortweg, een provider gerichte gsm geeft absoluut problemen en werd ook aangegeven bij de servicepoint. Doe je zelf een lol, ga er gewoon heen en laat de originele software er op plaatsen. Garantie vervalt niet omdat het een Samsung aangewezen servicepoint is.
Zie locaties NL:
http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATIONwnedLidInmiddels een nieuw toestel en 2 dagen getest, nog veel meer problemen. Volgende stap is dus dit.
Ik heb een servicepoint gebeld, zowel internet verbinding als upgrades is een probleem van de software welke de provider er bij in plaatst. Is een bekend probleem dus. Ik heb T-mobile en ga vanmiddag heen voor originele Samsung Software zonder T-mobile rommel.
Nogmaals, vooral bij t-mobile toestellen, dit is een bekend probleem…., doe je zelf een plezier en haal de provider rommel er af.
wnedLidQuote:Quote uit wned op September 24, 2011, 17:16
Hallo.Hierbij een nieuwtje, internet valt alweer steeds uit op gsm/3g/hsdpa en wifi. Vooralsnog zeer slechte ervaring met dit toestel dus ik ga nu gebruik maken van de 60 dagen omruil garantie en dan plaats ik wel weer een nieuw bericht met de nieuwe toestel ervaring. Hoe lang het gaat duren, geen idee maar ik kom er op terug.
Gr Hans
Morgen, 28-09-2011 komt er een nieuwe binnen. Rest volgt.
Gr Hans
wnedLidHallo.
Hierbij een nieuwtje, internet valt alweer steeds uit op gsm/3g/hsdpa en wifi. Vooralsnog zeer slechte ervaring met dit toestel dus ik ga nu gebruik maken van de 60 dagen omruil garantie en dan plaats ik wel weer een nieuw bericht met de nieuwe toestel ervaring. Hoe lang het gaat duren, geen idee maar ik kom er op terug.
Gr Hans
wnedLidHallo
Ik was niet verbonden met WiFi dus dat was het niet maar ben al een stuk verder inmiddels. Ik heb gisteren een nieuwe simkaart gehaald, geen resultaat. Vervolgens dacht ik, omruilen maar eerst een fabrieksherstel gedaan, wat overigens ook al was toen ik deze kocht maar dat heeft het wel opgelost. Ik heb de fabrieksinstelling gisteren om 19:00 uur gedaan en nu om 9:45 staat internet nog steeds aan met de zelfde apps die ik weer heb geïnstalleerd. Een enorme verbetering vooralsnog.
Conclusie, mogelijk een bug in de software vanuit de winkel offfff, toestel is al eens verkocht en van alles verkeerd ingesteld.
Hoe dan ook, fabrieksinstelling heeft gewerkt. Mocht het veranderen meldt ik me weer maar voor nu is het opgelost. (topic nog even open laten dus)
Gr Hans
wnedLidBen ik nu de enige met dit probleem?
-
AuteurBerichten