Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ruig001Lid
Voelde me wel verplicht tot updaten. Had nl veel last van de zgn spontane reboots. Deze zijn echt verdwenen. Voor mij dus een enorme verbetering. Maar verder zijn de verschillen niet enorm. Kan idd zoals mijn voorganger zei een verplicht nummertje worden omdat de apps erop afgestemd zijn. Al met al zou mijn advies zijn: Updaten, maar niet persé.
ruig001LidHallo, Reguliere update is een must. Van 2.3.6 naar 4.0.3 is een verademing, alleen al dat de willekeurige reboots nu echt achterwege blijven. Ook ik had ca 2x per dag een reboot. Bij verwijdering van mij sd-card of het uitzetten van mijn wifi kon ik de reboots temperen. Na de update is deze vervelende bug helemaal weg. Niet alleen rozegeur en maneschijn. Sommigfe zaken zijn niet in mijn voordeel veranderd. zo kan je bv niet via je telefoon-app je contacten wijzigen. Ik heb nu 2 appjes nodig op mijn docking balk; telefoon en contacten. Toch weegt dit absoluut niet op tegen eerder genoemde bug. Batterij verbetering zie ik niet, ook geen verslechtering. Sommige zaken gewoon even wat anders.
Wat wel geinig is is dat een microfoontje in je digitale toetsenbord zit. Bij het whatsappen kan je, na hierop geklikt te hebben, duidelijk je tekst inspreken en verdomd het werkt nog goed ook.
Geen widgets-size-grootte instelling, niet meer dan 4 icoontjes op een rij en 4 onder elkaar. Zeam-launcher helpt mij hierbij zonder mijn systeem te belasten. genoeg even zo.
Dus; niet twijfelen en uitstellen maar Android 4 installeren. Goed plan. -
AuteurBerichten