Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
pb_2003Lid
Ik ben ook blij met ADW launcher. Een ding vind ik een nadeel, de applicaties (appdrawer) is altijd alfabetisch gesorteerd, waardoor ik niet weet waar mijn applicaties nou weer staan als ik weer een nieuwe heb geinstalleerd. Alles schuift dan weer op.
pb_2003LidJe kan ook Fullscreen Caller lite / free installeren. Krijg je je contact persoon in full screen en je kan ook op drukken om op te nemen/ophangen etc.. (schuiven ook mogelijk).
pb_2003LidIk wist het ook niet wat het betekent, toen heb ik de taal op engels gezet. De term wordt van “Review”.
Als het vinkje aan is, als je een foto maakt, wordt de foto getoond totdat je op cancel drukt om terug te gaan naar de camera. Staat het uit, wordt de foto meteen weggezet (kan je later terughalen: links onder)pb_2003LidQuote:Quote uit LTM88 op August 7, 2011, 17:27
nee ik c alleen g19100 camera ofzo staan als k daarop klik c k wel n menu
met whatss app music end.staan alleen geen fotos ofzo
kzou niet weten waar dat zou kunnen staan.
ben k d enige met dit probleem? hahaHet staan in de directory “DCIM\Camera”, althans de foto’s die je heb gemaakt met de camera.
Wil je foto’s OP je telefoon zetten, dan kan je in een willekeurige directory aanmaken. De telefoon scant elke keer alles af naar plaatjes, filmpjes en muziek.
De “gallerie” applicatie op je telefoon toont alle foto’s (ook bv. afbeeldingen van muziek albums of die je hebt gedownload of gedeeld met je vrienden).pb_2003Lidheb je nu ook de usb-kabel aangesloten aan je PC? normaal gesproken, wordt dit gewoon door je PC herkent. In je “File Manager” zie je nu een nieuwe harddisk letter en kan je de “harddisk” op je telefoon bekijken.
De foto’s staan meestal in “DCIM\Camera”.
Maar als je ook niet veel weet van computers, is dit misschien niet zo’n goede optie. Op deze manier kan je per ongeluk dingen stuk maken op de telefoon (niet hardware, maar software) door per ongeluk dingen weg te gooien.
Laat maar even wetenpb_2003Liden jij vraagt het hier?
Ok, nu even serieus. Als je een gadget freak bent, dit is de beste beschikbare telefoon op dit ogenblik. Maar zo te zien, ben jij dat niet.
Of het aan te raden is, hangt af van je mogelijkheden en behoefte. Kan je / wil je een GSG2 permitteren? het is een high end telefoon met veel mogelijkheden. Het kost je weken om achter alle mogelijkheden te komen.
Het is een bloed snelle monster, heel licht. Ik moet elke keer naar mijn zak grijpen om te checken of in mijn telefoon bij me heb.pb_2003LidDe teleffon ondersteund 2 verschillende modes om de PC te connecten.
1) vie Kies. daarmee kan je firmware updaten, backup, etc..
2) de telefoon in “Debug’ of ontwikkeling mode zetten. Dan zie je beide geheugen (kaartje) als een drive op je PC. Dit kan je als volgt doen:
a) USB kabel loskoppelen
b) Instellingen -> Applicaties -> Ontwikkeling -> USB-fouten opsporen (in engels Debug mode !)
c) USB kabel aansluiten.
d) Statusbar naar beneden trekken -> USB opslag -> verbinden.
(als je de laatste stap mist, kan het gebeuren dat je PC wet de drives ziet, maar niet kan verbinden).success.
PS. als je ooit Kies wilt gebruiken, vergeet niet het vinkje in “Debug mode” weer uit te zetten.
pb_2003LidVaak zet je de camera in macro mode en vergeet je weer in de “auto focus” terug te zetten. Dat is ook een keer gebeurd met de telefoon van mijn vrouw.
camera starten, klikken op de settings icoontje,”focus mode”->”auto focus”pb_2003LidMet je vinger lang op het plaatje drukken, komt een pop up menu wat te doen met het plaatje
-
AuteurBerichten