Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
onnoveenLid
Nadat ik gisteren een uur in de shop geweest ben (vanalles geprobeerd) heb ik hem toch maar op laten sturen. Hij pakte ook geen updates meer. Dus ik ben benieuwd…..
onnoveenLidDat probleem had ik ook. Batterij eruit gehad, zelfde probleem. Vannacht batterij ernaast laten liggen, en vanochtend startte hij niet automatisch op. Alleen staat hij nu in “vliegtuigmodus”. Dat kan ik via het uitschakel-menu niet uitzetten, wel aanzetten? Ik snap het niet meer…. Kan iemand me helpen?
onnoveenLidSuper! Dit is wel de slechtste vooraf geinstalleerde app die Samsung hanteert.
onnoveenLidOm nog even een update te geven: 11 dagen geleden toestel bij de T-shop ingeleverd. De verkoper deed niet moeilijk en stelde geen dubbelzinnige vragen. Toestel opgestuurd. Vandaag gebeld, want ik mis hem wel… De klantenservice kon het toestel niet in de pc vinden. Ik moest naar de shop met de bon, want waarschijnlijk was mijn toestel zoek!!!!
In de shop waren ze na 1 poging er achter dat het toestel doorgestuurd was naar Samsung, dat daar de display vervangen is, kosten 0.00 euro. De 25e was hij naar de reparatie-afdeling van T-mobile gestuurd, en begin komende week kon ik hem verwachten (hij wordt thuis afgeleverd).
Bij thuiskomst lag er een doosje in de bus: jawel, mijn gerepareerde toestel! Met nieuwste software! Hij doet het weer geweldig, en ziet er als nieuw uit. Super! En dat zonder kosten. Ik ben weer heel erg blij dat ik niets heb hoeven bewijzen. Gelukkig maar. Als consument sta je toch al snel met je rug tegen de muur….
Bedankt voor jullie support.onnoveenLidgebruik het volgende app: AppZorterLite (for touchwiz).
hier heb je 2 opties: sort en fill gaps. deze spreken voor zich denk ik.
is gewoon te vinden in de marketonnoveenLidBij mij gebeurde het ook. Ik heb alle apps eraf gehaald, en daarna weer langzaam 1 voor 1 erop zetten. Soms willen apps niet samenwerken en zorgen voor een fout-melding. Die van mijn doet het ondertussen alweer meer als 24 uur!
onnoveenLidNou, voorlopig is het (hopelijk blijvend) gelukt. Ik heb alle extra apps die ik er zelf op heb gezet eraf gehaald. Soms is het namelijk een combi tussen 2 apps die elkaar niet “verdragen”. Hij staat nu al 3 uur aan! Langzaam weer apps erop zetten, 1 per keer. Dan weet je wat er mis gaat. Het was in de winkel geen probleem, hij kon zo opgestuurd worden. Maar ik wil niet zonder!!!!
onnoveenLidWat een herkenning. Geweldig toestel, maar sinds een paar dagen doet die van mij dit ook. Zojuist geupdate, maar dat werkt ook niet. Zo toch maar even naar de shop….. Ik zal het antwoord laten weten, maar ben bang dat het opsturen wordt!
-
AuteurBerichten