Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat komt omdat je eigen telefoonnummer niet is ingesteld op de SIMkaart. Dit levert geen problemen op. Mocht je er meer over willen weten is hier via google wel veel over te vinden:
http://www.lmgtfy.com/?q=android+phone+number+unknownHa Dirk,
Allereerst welkom! Je bent hier aanbeland op het z.g.n. ‘forum’. (Ik denk dat je kennis dat bedoelt i.p.v. blog). Op dit forum kun je vragen stellen die door andere bezoekers beantwoord kunnen worden. (Uiteraard kan je zelf ook antwoorden op, of hardop meedenken met, andermans vragen). Kijk vooral veel rond, dan leer je het systeem vanzelf een beetje kennen.
Groet,
JoostDit is spam. @Admin: Thread s.v.p. verwijderen.
(en niet op de links onderaan de post klikken;)
Goed plan!
Arjen heeft op zich een goed punt, maar het filesystem format op uSD kaart zou eigenlijk niet mogen uitmaken wat betreft reboots. Wanneer je de kaart op je PC met een niet-ondersteund filesystem (bijv. ExFAT, NTFS, ext) heb geformatteerd, zou hij de inhoud van de kaart gewoon niet detecteren en eventueel een foutmelding geven. Android zou dan niet mogen rebooten.
Je zou de kaart nog eens via het toestel zelf kunnen formatteren om te kijken of het daarmee is opgelost. Mocht dit niks uitmaken, zou in jou geval gewoon terug gaan naar de verkoper.Succes
Dat WiFi zo’n grote invloed heeft is echt onzin. Het maakt wel iets verschil, maar zou zeker niet zo veel mogen uitmaken. (Mocht het dit wèl doen, dan is de WiFi-chip gewoon stuk) Typisch weer zo’n verkoper die er geen snars verstand van heeft :s
Ik zou in jouw geval inderdaad eerst een hard reset doen, als je dat nog niet hebt gedaan. Wellicht zit er een “kronkel” in de software en is het probleem hiermee opgelost. Mocht het probleem blijven bestaan, dan is het inderdaad verstandig om het toestel op te sturen voor reparatie onder garantie. Let op dat je dit niet zelf doet, maar via de partij waar je het toestel hebt gekocht.
Succes!
Groet,
JoostHoi Bastiaan,
Hoi Bastiaan,
Welkom. De website van de marketplace is https://market.android.com/ . Hier kan je via je pc webbrowser Apps op je toestel installeren. Let wel op dat je je hier aanmeldt met hetzelfde Google-/GMail account als waarmee je je toestel hebt ingesteld.
Ik hoop dat je je hier iets aan hebt. Als dit geen antwoord is op je vraag zul je ‘m misschien even wat duidelijk moeten stellen.Groetjes,
JoostHallo Willie,
Als je op dat account klikt bij “Instellingen-> Accounts” krijg je als het goed is een lijst met eigenschappen van dat account. Zijn de nodige checkBoxes daar aangevinkt?
Groet,
JoostAls een Factory reset niet helpt, dan zou ik zeggen dat het speakertje die je tegen je oor houdt gewoon stuk is. In dat geval zou ik ermee terug gaan naar de verkoper.
@Shirley: In jouw geval zowiezo, omdat je toestel kennelijk nooit goed heeft gewerkt.Wat voor een bestanden zijn het? (MP3, FLAC, OGG etc…)
Kun je die bestanden wel gewoon op je computer afspelen?Geen dank hoor;)
Over het Google-account: Als je al een GMail account hebt, dan heb je automatisch een Google account. Je kunt dus gewoon dat google-account aan je toestel toevoegen en dan je GMail inloggegevens invullen.
Het is niet mogelijk om een bestaand GMail account aan een ander reeds bestaand Google account te koppelen. Het idee van een Google account is dat je één account hebt voor alle Google producten (Google, Wallet, Gmail Google+, Picasa, Maps, etc…)Groet,
JoostPs.
Ik zou even double-checken of je emailberichten die op je toestel staan ook op je PC o.i.d. te vinden zijn. Standaard werkt POP3 namelijk zo dat, wanneer een emailbericht éénmaal is opgehaald van de server, dat deze van de server wordt verwijderd. Dit kan dus ook problemen geven wanneer je met meerdere apparaten email binnenhaalt vanaf dezelfde server. (Nog een reden om dit door GMail te laten doen, en vervolgens alle apparaten aan GMail te koppelen, i.p.v. rechtstreeks aan je POP3 server)Hmmmm :/
Ik ga ervan uit dat je al via het emailprogramma op je toestel alle instellingen hebt doorgebladerd? Wat anders misschien de snelste oplossing is, is om het account volledig van je toestel te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Je zou verwachten dat ‘ie het dan gewoon goed moet doen. Hou er met POP3 wel rekening mee dat je dan emails kwijt kunt raken. (ik weet niet of je dezelfde mailbox ook met een PC leeghaalt?)
Ik kan je helaas niet precies vertellen waar de specifieke instelling voor je naam te vinden is:(Geen direct antwoord op je vraag, maar misschien wel handig: Heb je er al eens aan gedacht om gebruik te maken GMail voor je POP3 account?
Je kunt GMail namelijk zo instellen dat hij voor jou continu via POP3 de email uit je KPN account ophaalt. Daarnaast kan GMail ook email versturen uit naam van jouw KPN adres. Je gebruikt GMail dan dus als een soort ’tussenstation’ om bij je email te kunnen.
Je hebt dan als voordelen dat je van POP3 af bent, je overal bij je email kan en berichten overal beschikbaar zijn, en in de toekomst minder geklooi hebt als je ooit eens van internetprovider wisselt:)Bijkomend voordeel is dat je op je huidige en toekomstige android toestel alleen maar je Google loginnaam en wachtwoord hoeft in te voeren om alles ingesteld te krijgen. Je emailadres(sen) en contactpersonen worden dan automatisch gedownload en ingesteld.
Groetjes,
JoostHoi Martin,
Twee dingen:
- Wat is nu eigenlijk je vraag…?
- Wat je vraag ook is, je zult ons meer informatie moeten geven over de situatie. (bijv. wat voor een type mailprovider(Hotmail/Gmail/ISP/Werk/Exchange etc…)
Groetjes,
JoostWelkom:)
‘k heb zojuist een poging gedaan om je verder te helpen met je vraag over je email. Ik hoop dat je er wat aan hebt. (En anders zijn er genoeg andere bezoekers die het antwoord weten;)
Groetjes,
JoostHoi Erica,
Dit is gelukkig gewoon mogelijk, maar het hangt er vanaf wat voor een emailadres je gebruikt. Wanneer je GMail gebruikt, kun je dit in ieder geval instellen via de GMail website. Je telefoon wordt dan automatisch geüpdate.
Anders zou je even moeten posten wat voor een emailprovider (GMail, Hotmail, of anders het gedeelte na het ‘@’ teken in je emailadres) je gebruikt en eventueel hoe je je email binnenhaalt (Exchange, IMAP, POP3).Ik gebruik geen Samsung software, dus ik kan je zelf niet verder helpen, maar andere bezoekers kunnen met deze informatie ongetwijfeld vertellen waar die instelling zit.
Groetjes,
Joost -
AuteurBerichten