• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Inruilen
    • Galaxy verkopen
    • iPhone verkopen
    • Ander merk…
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: gratis tablet, korting
        • Samsung Galaxy S25 aanbieding: gratis JBL
        • Samsung Galaxy A57 aanbiedingen: nu al met korting
        • Samsung Galaxy A37 aanbiedingen: in prijs gedaald
        • Samsung Galaxy A17 aanbiedingen
        • Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: kopen, of wachten op de Fold 8?
        • Samsung Galaxy inruilen: nu extra geld terug voor je telefoon
      • Toestellen
        • Abonnement vergelijken
          • Samsung Galaxy S26(+) met abonnement
          • Samsung Galaxy S26 Ultra met abonnement
          • Samsung Galaxy A57 met abonnement
          • Samsung Galaxy A37 met abonnement
        • Middenklasse €200-€500
          • Galaxy A57 los toestel
          • Galaxy A37 los toestel
          • Galaxy A56 los toestel
          • Galaxy A36 los toestel
          • Galaxy S25 FE los toestel
        • High-end €500-€1000
          • Galaxy S25-serie los toestel
          • Galaxy Z Flip 7 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S26-serie los toestel
          • Galaxy Z Fold 7 los toestel
      • Verkopen/inruilen
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy S26 Ultra review
    • Samsung Galaxy A57 review
    • Samsung Galaxy Buds4 Pro review
    • Samsung Galaxy A17 review
    • Samsung Galaxy Z Fold 7 review
    • Samsung Galaxy A36 review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Informatie over de beveiligingsupdates
    • Alles over de One UI 8.5-upgrade
    • Tot wanneer krijgt jouw Samsung Galaxy telefoon updates?
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S26 en S26+
          • Samsung Galaxy S26 Ultra
          • Samsung Galaxy S25
          • Samsung Galaxy S25 Ultra
          • Samsung Galaxy S25 Edge
          • Samsung Galaxy S25 FE
          • Samsung Galaxy S24 FE
        • Galaxy Z serie
          • Samsung Galaxy Z Fold 7
          • Samsung Galaxy Z Flip 7
          • Samsung Galaxy Z Fold 6
          • Samsung Galaxy Z Flip 6
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A57
          • Samsung Galaxy A56
          • Samsung Galaxy A37
          • Samsung Galaxy A36
          • Samsung Galaxy A26
          • Samsung Galaxy A17
          • Samsung Galaxy A16
          • Samsung Galaxy A55
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy Z Fold 8
        • Samsung Galaxy Z Fold 8 Ultra
        • Samsung Galaxy Z Flip 8
      • Tabs & Wearables
        • Wearables
          • Samsung Galaxy Buds 4 (Pro)
          • Samsung Galaxy Watch Ultra
        • Tablets
          • Samsung Galaxy Tab S11 (Ultra)
          • Samsung Galaxy Tab S10+ en Ultra
Tip: Voeg GALAXYCLUB.NL toe als favoriete Google-nieuwsbron!

Galaxy Club / Pagina 11

joosthaverkort

  • Profiel
  • Onderwerpen gestart
  • Aangemaakte Reacties
  • Engagements
  • Favorieten

Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 176)
← 1 2 3 … 10 11 12 →
  • Auteur
    Berichten
  • 2 december 2011 om 13:49 In reactie op: Hoe gaat SGS2 om met internetsessies? #29203
    joosthaverkort
    Lid

    Hoi Peter,

    Het lijkt me logisch dat ook Android ook de internetverbinding toggle’d, net als iOS. Dit in verband met het energieverbuik. De vele korte verbindingen op mijn telefoonrekening lijken dit te bevestigen. (Ook een pushconnectie is niet volledig constant, maar bestaat uit korte ‘pulsen’)

    Ik zou voorzichtig zijn met dat afronden van HollandsNieuwe. Rekenvoorbeeld: Stel WhatsApp sync’d elke 5 seconden en maakt hiervoor een internetverbinding aan om vervolgens 2kb (dit is een gok) data te verstoken. Na een uur zou je zo 1.440kB (=1,44MB) aan data hebben verzonden. HollandsNieuwe zou je hiervoor echter 72.000kB (=72MB) aan data in rekening brengen. Dat scheelt een factor 50 en dat vind ik best veel :s *schrikt even van de verhouding*

    Nou bevat Android heel slimme manieren om internettoegang van verschillende applicaties te combineren en te bepalen of de 3G verbinding wèl of niet moet worden getoggled. Daarnaast zal er wel iets zijn als een soort sleep-modus voor de verbinding, waardoor deze misschien niet volledig wordt verbroken, dus het voorbeeld hierboven zal natuurlijk niet volledig kloppen. Maar het geeft wel een idee dat je er als klant zowiezo niet beter van wordt.

    Groetjes,
    Joost

    Ps.
    Als iemand hier meer informatie over heeft, hoor ik het ook graag.

    2 december 2011 om 13:17 In reactie op: Wie kent deze problemen ook? #29202
    joosthaverkort
    Lid

    Hoi,

    Vraag 1: Ik weet het niet zeker of Samsung dit heeft, maar probeer het volgende eens: Leg je toestel op tafel en zorg dat je gebeld wordt. Wanneer de ringtone stopt met afspelen zodra je’m oppakt of omdraait, dan hoort dit. (HTC heeft/had ook zoiets en het is best handig) Iets anders kan ik me zo niet bedenken.

    Vraag 2: Controleer of je het automatisch draaien van je beeldscherm wel aan hebt staan. (Via instellingen)

    Ik gebruik zelf CyanogenMod op m’n S2, dus ik kan deze dingen helaas niet voor je testen. Misschien dat iemand anders ook nog ideeën heeft.

    Groetjes,
    Joost

    1 december 2011 om 11:52 In reactie op: toch maar ff #29191
    joosthaverkort
    Lid

    Hey Jandra,

    Allereerst welkom op het forum:)
    Ik zie dat er een tip staat over LauncherPro. Hiermee kan dat inderdaad wèl. Maar als je toch van Home Screen wisselt, kan ik “Go Launcher Ex” zeker aanraden om eens te probern. Ikzelf ben onlangs van LauncherPro overgestap naar Go Launcher Ex omdat deze naar mijn gevoel veel soepeler werkt en regelmatiger wordt geüpdate dan LaucherPro.
    Uiteraard is deze gewoon gratis in de market te vinden

    30 november 2011 om 14:50 In reactie op: Factory reset #29174
    joosthaverkort
    Lid

    Hoi Roel,

    http://lmgtfy.com/?q=hard+reset+galaxy+s2

    Alsjeblieft;)

    Groetjes,
    Joost

    Edit:
    Ik weet niet zeker of de ‘internal storage’ standaard wordt leeggegooid. Dat zou je even moeten uitproberen.

    29 november 2011 om 16:34 In reactie op: Streep op beeldscherm #29167
    joosthaverkort
    Lid

    Hoi Onnoveen,

    Goed om te horen! Bedankt voor je update:)

    25 november 2011 om 10:59 In reactie op: Vragen van een Galexy-Fresher #29143
    joosthaverkort
    Lid

    Hi Lale,

    Vraag 1: Je zou een applicatie als “App protector” of “App lock” kunnen proberen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mensen lijken er tevreden over te zijn. Ik weet alleen niet in hoeverre dit ook echt toegang tot de data blokkeerd, of dat het alleen specifieke applicaties blokkeert. Het zou dus kunnen dat je standaard SMS-App wordt ge-lockt, maar dat zodra iemand stiekem een ander SMS-App van de market haalt, hij wèl bij je SMS’jes kan. Dit weet ik echter niet 100% zeker.

    Android is er op gebaseerd dat zodra je eenmaal ingelogd bent op je telefoon, je toegang hebt tot al je data. De beste manier van beveiligen is dus een sterk wachtwoord/pincode/gesture op je toestel.

    Vraag 2: Sorry, geen flauw idee 🙁

    Vraag 3: Je zou kunnen proberen om een Exchange verbinding te maken i.p.v. POP3. Ik kwam dit stappenplan tegen, maar misschien moet je zelf ff googlen voor meer uitleg:

    • 1. Applications
    • 2. E-mail ( the standard SGS Email)
    • 3. Add new account
    • 4. Fill in Email Address + Password of your Hotmail account
    • 5. Press Manual Setup
    • 6. Chose Exchange Account
    • 7. Domain/Username = ‘Youremail’@hotmail.com
    • 8. Password = Your Hotmail password ( Already filled in in previous steps)
    • 9. Exchange Server = m.hotmail.com
    • 10. Tick ‘Use Secure Connection (SSL) ‘
    • 11. Press Next

    Hotmail synchronisatie schijnt problemen te hebben met lange wachtwoorden, dus wanneer je wachtwoord langer is dan 12 karakters, zou je eens kunnen proberen om deze in te korten.

    Succes!
    Groetjes
    Joost

    25 november 2011 om 10:41 In reactie op: Vraag over het instaleren van spellen mbv apk bestand #29141
    joosthaverkort
    Lid

    Hallo Raampie,

    Zou je je vraag opnieuw willen formuleren in het Nederlands, of anders het Engelse (?) origineel willen plaatsen? Ik wil best nadenken over je vraag, maar heb geen zin om deze wartaal te ontcijferen.

    24 november 2011 om 13:05 In reactie op: Autolader werkt maar even ? #29135
    joosthaverkort
    Lid

    Het antwoord komt een beetje laat, maar misschien zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen.

    De kans bestaat dat de autolader niet in staat is om het benodigde vermogen voor de S2 te leveren. In eerste instantie begint hij dan met laden, maar zodra er meer stroom gaat lopen, zakt de adapterspanning in. Wanneer de spanning hierdoor beneden een bepaald niveau komt, stop hij met laden.

    Ik zou het inderdaad eens proberen met een nieuwe lader. Vraag dan specifiek naar een lader die geschikt is voor high-end smartphones, omdat deze meer vermogen (vaak 1000mW) kunnen leveren, dan standaard laders.

    22 november 2011 om 17:01 In reactie op: Even voorstellen #29118
    joosthaverkort
    Lid

    Hey Loes,

    welkom:)

    21 november 2011 om 16:41 In reactie op: Verzekering #29107
    joosthaverkort
    Lid

    GOUDEN TIP voor verzekeringen: (al zeg ik het zelf;)

    Verzeker je toestel NIET via de telefoonverkoper of telecomprovider. Hier ben je verschikkelijk veel te duur uit omdat het grootste deel van de jouw poliskosten als provisie wordt uitbetaald aan de verkoper.

    Oplossing:
    Heel simpel: Verzeker je toestel gewoon via je eigen verzekeraar of tussenpersoon. Dit is veel goedkoper, terwijl ongeveer dezelfde voorwaarden worden gehanteerd. Ik betaal ongeveer €20,- per jaar voor een all-risk verzekering via de verzekeraar waar al mijn andere verzekeringen ook lopen. Dit is inclusief diefstal (alleen aannemelijk maken. Geen braaksporen nodig) en beschadiging. Het eigen risico is €50,- en zonder vervangend toestel. (alsof je die zelf niet thuis hebt liggen;)

    Het verschil in kosten tussen beide opties is ronduit absurd te noemen, terwijl de polisvoorwaarden veelal hetzelfde zijn.

    (sorry voor de titel, maar ik vind dat dit wel een gouden tip mag heten toch? 😉 )

    21 november 2011 om 16:28 In reactie op: HDMI adapter + stroomvoorziening #29106
    joosthaverkort
    Lid

    Hallo,

    De HDMI ingang van een TV is alleen een INgang (stating the obvious;). Deze kan dus niet worden gebruikt om eletriciteit te leveren aan externe apparaten zoals USB dat wèl kan. Daarom heb je altijd een externe voedingsbron nodig om je MHL-adapter te kunnen gebruiken.

    Maar…

    Je S2 ondersteunt MHL (Mobile High-definition Link). Die adapter die je gekocht hebt, is eigenlijk een MHL-naar-HDMI adapter zodat je ‘m op TV’s kunt aansluiten die alleen HDMI i.p.v. MHL ondersteunen. Er zijn op dit moment een klein aantal TV-toestellen op de markt die al MHL ondersteunen, waardoor je die adapter niet meer nodig zou hebben. Op die manier kan je toestel rechtstreeks door de TV worden opgeladen. Het gaat helaas nog wel even duren voordat dit -als überhaubt- mainstream wordt, ben ik bang.

    Vriendelijke groet,
    Joost

    21 november 2011 om 16:03 In reactie op: Scherm valt uit, geen beeld… #29104
    joosthaverkort
    Lid

    Hallo Svanur,

    Je zou een hard reset kunnen uitvoeren om te kijken of het probleem hiermee is opgelost. Mocht dat niet helpen, dan zou ik contact opnemen met samsung en evt via je verkoper het toestel opsturen voor reparatie. Dit klinkt mij namelijk alsof ‘ie gewoon stuk is.

    mvg,
    Joost

    21 november 2011 om 15:59 In reactie op: geen afbeeldingen/fotos op websites #29103
    joosthaverkort
    Lid

    Hallo Sandra & René,

    Zelf heb ik geen originele Samsung software meer draaien, maar ik ga ervan uit dat deze instelling ook bij jullie beschikbaar is:

    • Open de browser en ga m.b.v. de menuknop naar instellingen.
    • Controleer of er een vinkje staat bij “Afbeeldingen laden”

    Dit is in negen van de tien gevallen de oorzaak van het euvel. Ben benieuwd of het werkt.

    Groetjes,
    Joost

    17 november 2011 om 10:17 In reactie op: Muziek/mediascanner #29066
    joosthaverkort
    Lid

    Hallo Moon,

    Dit klinkt alsof hij om de een of andere reden vastloopt en dat Android zich om de één of andere reden herstart. Normaal gesproken gebeurt dit wanneer Android een serieuze fout tegenkomt.(Je bedoelt toch het ‘de-telefoon-schakelt-uit-geluid’ met ‘het bekende deuntje’?)
    Na het starten van android wordt de SD-card en opslag gemount (betekent: gekoppeld aan je telefoon) en wordt er automatisch een media-scan gestart. Dat deze melding verschijnt is dus vrij logisch.

    Ik ken het probleem zelf niet, maar dit zijn een aantal dingen waar je naar zou kunnen kijken:

    • Hoe vaak treedt het probleem op?
    • Hoe ziet het ‘opnieuw opstarten’ er uit? Krijg je ook het zwarte scherm met het [Galaxy S2]-logo te zien, of slaat hij dat over bij het opstarten?
    • Gebeurt dit alleen tijdens het afspelen van muziek, of ook op andere momenten?
    • Speel je de muziek af vanaf je uSD-Card, of vanaf het interne geheugen?
    • Gebeurt dit telkens bij hetzelfde nummer of lijkt daar geen verband tussen?
    • Treedt het probleem alleen op bij de standaard media-speler, of ook bij anderen? (probeer ‘PlayerPro’ eens)

    Misschien dat andere mensen nog goede ideeën hebben. Ondertussen zou je deze dingen even kunnen uitproberen en de resultaten hier op t forum posten.

    Succes ermee.
    Vriendelijke groet,
    Joost

    17 november 2011 om 10:00 In reactie op: Bleutooth #29065
    joosthaverkort
    Lid

    Hallo Harry,

    Dit hoort inderdaad gewoon te werken. Het probleeem is dat veel fabrikanten de Bluetooth specificatie op hun eigen wijze interpreteren, waardoor sommige combinaties van apparaten nèt niet helemaal goed samenwerken.
    Wat je zou kunnen proberen is om het koppel-initiatief ‘om te draaien’. Als je bijvoorbeeld de telefoon naar de auto hebt laten zoeken om te koppelen, verwijder dan deze koppeling, en laat nu de auto naar de telefoon zoeken (of vice versa). De meeste audio-installaties ondersteunen dit, en het lost het probleem veelal op.

    Als laatste redmiddel zou je CyanogenMod kunnen flashen om te kijken of dat wel werkt (maar dit is wèl iets wat je moet willen).

    Ik heb soortgelijke problemen gehad met een VW Polo (model sept 2010) en een HTC Desire. Het probleem was pas opgelost toen ik overstapte op CyanogenMod. Met m’n Seat Leon (model feb 2011) werkt m’n Galaxy S2 prima (Zowel stock ROM als Cyanogenmod). Beide auto’s hadden de originele VW audio installatie.

    Hoop dat je hier wat aan hebt.
    Groet,
    Joost

  • Auteur
    Berichten
15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 176)
← 1 2 3 … 10 11 12 →

MEER DEALS

Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: kopen, prijzen, korting

Aanbiedingen: Samsung Galaxy S26 met korting, cashback, gratis tablet

Samsung Galaxy S24 inruilen of verkopen

Actie: extra inruilwaarde als je nu je Samsung Galaxy verkoopt (of koopt)

Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: gratis Watch Ultra, korting

Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbiedingen: kopen, of wachten op de Fold 8?

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen: flink goedkoper én gratis JBL-speaker

Samsung Galaxy A37 aanbiedingen

Samsung Galaxy A37-aanbiedingen: nu met gratis JBL-speaker

POPULAIRSTE GALAXY S26 ABO’S:

Laatste updates in NL

Nieuwe Samsung Galaxy Watch-update van start in Nederland

One UI 8.5-update beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A34, meer (aanvulling)

Volgende Samsung Galaxy A-generatie krijgt update naar One UI 8.5 – en de Tab S9

Deze Samsung-tablets en -telefoons krijgen deze week de One UI 8.5-update

Twee Galaxy A-telefoons krijgen Samsungs One UI 8.5-update – en de eerste Xcover

Meer firmware updates

Laatste reacties

  • Rob op Samsung-telefoons krijgen derde Google Play-update in korte tijd
  • Jaap op Welke Samsung-telefoons en -tablets krijgen de One UI 8.5-upgrade?
  • Mike op Samsung-telefoons krijgen derde Google Play-update in korte tijd
  • arjan op Samsungs volgende Galaxy Watch Ultra krijgt veel grotere batterij
  • Geertjoch op Samsung-telefoons en -tablets krijgen nu nieuwe Google Play-update

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Support

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Copyright © 2026 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.