Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts
Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.
Alles geprobeert wat Belgium Dude schreef, maar niks werkt DAMN!!!!
Dit is ook wat ik gedaan heb maar ook zonder resultaat lees uitleg hieronder en probeer het zelf ook eens.
In recovery gaan (Vol+, start en menu knop indrukken) en opnieuw een ‘wipe data/factory reset’ , vervolgens daaronder ‘wipe cache partition’, nu ga je nog verder naar onder op dit menu en klik op ‘advanced’. In het volgende menu ‘Wipe dalvik Cache’ en dan naar ‘Go Back’. Terug in het eerste menu ‘reboot system now’.
En nu maar hopen of je SIM wel gezien wordt.
Ik weet niet of je EFS folder ook betrokken is bij je SIM code. Als dat zo zou zijn, dan staat hij er nu niet meer in. Ik begrijp dat je die EFS folder nooit gebackupt hebt en dan is mijn enige advies om met je aankoopbon van de telefoon naar een Samsung Service punt te gaan. Misschien weet iemand anders hier nog een mogelijkheid om je telefoon weer ‘aan de praat’ te krijgen.
Beste,
Nee je bent niet de enige, een paar dagen geleden een update gehad en identiek hetzelfde probleem.
Al naar Samsung zelf gebeld en daar konden ze me niet helpen???????
Ben nu verder aan het zoeken en ik ken nog een paar mensen die het misschien wel in orde kunnen krijgen.
Als dat zo is laat ik het je wel weten via dit forum.
MVG Jerom147