Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
HebVaartLid
Het is eigenlijk belachelijk te noemen dat er vanuit Samsung niets aan gedaan wordt. Met name dat ze dan zeggen dat ze het filmpje niet kunnen openen, dat is vrij lachwekkend, gelijk een garagehouder die zegt dat hij de dop van je benzinetank er niet afkreeg waardoor hij je auto niet kon testen.
Maar ik denk ook dat het een hardware probleem is, anders was het al lang gefixt. Ze weten gewoon niet hoe ze het op moeten lossen of ze weten het wel, maar dan is het heel erg duur. Dus doen en zeggen ze niets en alleen de aanhouders krijgen dan een aangepast toestel. Dus ik ben benieuwd of het inderdaad bij “Loesvandezande” straks opgelost is. Zo ja dan ga ik er ook over denken.
HebVaartLidDat heeft niets met een update te maken. Je moet het tabje “contacten” even naar rechts vegen en dan komt aan de linkerkant het tabje “toetsen” te voorschijn. Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik er in het begin ook even naar gezocht heb 🙂
HebVaartLidHeb ik ook bij een vriendin van mij. Dan moet ik nadat ik “online” ben, nog een keer op het betreffende netwerk “klikken” en mij aanmelden en dan pas ben ik echt online. Dus bij Wifi netwerken nog en keer aanmelden op hetzelfde netwerk.
HebVaartLidDan moet je eigenlijk even de gebruiksaanwijzing lezen!
Maar ok: instellingen>draadloos en netwerk>USB-hulpprogramma’s> en daar dan de instructies volgenSucces
25 juli 2011 om 17:25 In reactie op: Kies kan niet meer connecteren met SGS2 sinds update naar KE7 #27877HebVaartLidJe kunt Kies opnieuw …?bestanden laten downloaden. Zit ergens onder het “help’ menu of het menuutje ernaast.
Zit nu niet achter mijn pc vandaar vage antwoord.
HebVaartLidWat betreft email:
Het is erg handig (vind ik) om je popmail van Ziggo etc… door te laten sturen naar een Gmail account. Gmail heeft als voordelen: snel het is pushmail, beter beveiligd, stabieler, je kan het instellen als imap (als je iets op je werk bekijkt, dan staat het thuis ook als “bekeken” aangemerkt) Thuis haal je dan via pop steeds je box bij Ziggo leeg. Gmail kan je ook laten beantwoorden met b.v. je Ziggo adres, dus thuis kan je dan ook via de Gmailserver beantwoorden. Thuis, werk, telefoon overal is je in box dan hetzelfde en thuis heb je via Pop nog een backup van al je inkomende berichten.Betreft wegvallen scherm:
Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat bij: instellingen > oproepen: “nabijheidsensor aan” staat aangevinkt. Overigens is dat zeer aan te bevelen, want anders blijft het scherm aan wanneer je het tegen je oor houdt, met alle gevolgen van dien. Het kan zijn dat je bij: instellingen > display: “Kalibratie gyrosensor” even uit moet voeren. De gyrosensor regelt hoe het apparaat reageert op een beweging, als dat ding niet goed staat dan zet hij dus op het verkeerde moment het scherm aan of uit.Succes
HebVaartLidVolgens mij kan je daar een app voor downloaden. De zogeheten “no lockscreen” app, hoe toepasselijk 🙂
Ik heb het zelf nooit geïnstalleerd, maar zag hem een keer voorbij komen in de market. Inderdaad vreemd dat dat niet gewoon met een instelling kan.Succes!
HebVaartLidZal het ook eens checken
HebVaartLidWanneer het een software probleem is, dan blijf ik het zo vreemd vinden dat sommige mensen, althans dat beweren ze, er geen last van schijnen te hebben. Nu ja we wachten af, zal er ook eens een mailtje richting Samsung aan wijden.
HebVaartLidDan moet je even naar geluid in het menu instellingen. Daar kan je bij “trillen” instellen “alleen in stille modus”.
Groeten
H VaartHebVaartLidQuote:Quote uit Harut op July 10, 2011, 16:52
ik heb hier ook last van…
is jou probleem al opgelost?Nee nog niet opgelost. Ik denk dat ik er gewoon mee ga leren leven. Uiteindelijk heb je er vooral last van wanneer je een wit A4’tje fotografeerd, dat doe ik gelukkig niet al teveel. 😀
-
AuteurBerichten