Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gsx750rDeelnemer
Dat kan alleen door bij Instellingen – Geluid te kiezen voor Stille stand. Maar dan doet, uitgezonderd de mediageluiden en de alarmen, geen enkel geluid het meer. Je zult dus een keuze moeten maken of je dat acceptabel vindt.
Rob
gsx750rDeelnemerWel een beetje omslachtig maar op zich eenvoudig.
Via importeren/exporteren je contacten naar je telefoon exporteren. Vervolgens je telefoon middels Kies aan je PC aansluiten.
In Kies je contacten bewerken wat in jouw geval dus betekent de ‘oude’ contacten verwijderen. Vervolgens deze bewerkte lijst van contacten opslaan op je telefoon.
Telefoon loskoppelen van Kies en weer met importeren/exporteren je contacten naar de simcard verplaatsen.Succes
Robgsx750rDeelnemerQuote:Quote uit woutervdv op September 20, 2011, 21:30
Hallo,Wanneer ik via instellingen, datum en tijd, Automatisch (netwerkwaarden gebruiken) instel, loopt de tijd vervolgens 5 minuten achter.
Ik heb het vergeleken met de atoomklok op internet, teletekst en andere klokken en hij loopt dus gewoon achter. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?Met vriendelijke groet,
Wouter
Het is natuurlijk jouw telefoon die je in mag stellen zoals jij dat wilt maar ik vraag me af waarom je hem op automatisch wilt hebben.
De optie automatisch is bedoeld voor het automatisch bijstellen van de klok als je je naar een andere tijdzone begeeft.
Ik heb hem op automatisch staan omdat ik in Portugal vlakbij de Spaanse grens woon en ook geregeld daar heenga. Tussen Portugal en Spanje is één uur tijdsverschil.
Maar ‘automatisch’ heeft in mijn geval ook een nadeel omdat het gebruikte netwerk geregeld wisselt tussen mijn eigen Portugese netwerk en een Spaans omdat ik zo dicht bij de grens woon.
Als ik dan op mijn telefoon kijk naar de tijd dan zit ik dus een uur verkeerd !Ik zou in jouw geval de tijd gewoon handmatig instellen en hem niet op automatisch zetten want kennelijk loopt de klok van jouw provider 5 minuten achter.
gsx750rDeelnemerOf je met mijn antwoord iets kunt weet ik niet omdat ik in het buitenland woon en het bij mijn provider wellicht volkomen anders werkt dan bij jou.
Maar als ik thuis contact maak met internet gaat dat via de draadloze router. Het inloggen is dan al gebeurd met mijn username en wachtwoord die bij mijn ADSL aansluiting horen.
Indien ik echter wil inloggen op internet via een WiFi punt van de PTT dan moet ik dat doen met een andere username en wachtwoord die ik daarvoor speciaal heb gekregen.Wellicht is het probleem in jouw geval dus dat je probeert in te loggen met de verkeerde username en wachtwoord. Het WiFI netwerk is wel zichtbaar maar daarmee heb je nog niet automatisch toegang natuurlijk.
Rob
gsx750rDeelnemerOm je telefoon als externe USB massa-opslag te kunnen benaderen ga je achtereenvolgens naar
– Instellingen
– Draadloos en netwerk
– USB-hulpprogramma’s
– USB-massaopslagen dan als laatste
– Opslag verbinden met PC.
Let er goed op dat je de aanwijzingen op je telefoon exact volgt !
Als je deze procedure hebt gevolgd dan zie je in Windows Verkenner zowel het interne (telefoon) als externe geheugen (SD card) weergegeven als Verwisselbare schijf en zijn ze als zodanig te benaderen.
Succes
Rob -
AuteurBerichten