Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Erik1991Lid
Hier is nog een beetje een logische verklaring voor hij heeft iemand gepakt die met je facebook account e op staat aangesloten die moet je dan weg halen
Quote:Quote uit Corry op November 13, 2011, 09:29
Het kan nog gekker worden.
Sinds gisteren is er in de telefoonlijst iets vreemd gebeurd.
opeens als ik de 1 aanklik om te bellen, is het wel het juiste nummer, maar een andere foto.
En van wie de foto is, staat er helemaal niet meer in!
Rara?Erik1991LidRechts boven in je scherm kan je voor video stand kiezen zet deze op zelf opname en dan niet het lukken
Erik1991LidIk heb hem niet verzekert hart kopij stuk gaat hij stuk die verzekeringen zijn er naar mijn idee toch alem maar als mooi iets wat toch niet gaat uitkeren omdat ze vaak dingen gaan verzinnen waarom ze niet hoeven uit te keren
Erik1991LidJe probleem is nog aardig vraag maar raad je aan om maar instellingen te gaan hier te kiezen voor netwerken en dan voor wifi instellingen dan gaat hij zoeken naar alle beschikbare netwerken dan kies je voor je eigen wifi dan je wachtwoord
Dan zou hij het moeten doen mocht het niet leg je probleem beter uit dan word het probleem makkelijker te vinden
Erik1991LidIk heb het ook al dit gebeurt steeds als ik al mijn talen af sluit dam verspringt het ik heb slechts 2 paginas maar dan heb ik er weer 3 best orritant
Erik1991LidMoet je over 3g watchdog downloaden en dan notification op een bijvoorbeeld 800 900 en 1000 mb zetten dan krijg je een bericht boven in beeld als je er bijna doorheen ben.
Zelf heb ik ook 1 gb zolang je geen filmpjes gaat kijken en niet te veel download red je het makkelijk er mee meestal heb ik an het einde van de maand nog 300 over
Dus maak niet niet te druk zosnel zit je er ook weer niet overheen en zeker niet met alleen msn en whatsapp
Erik1991LidOf het is een hardware/productie fout dat de verbinding aan het begin dus aan de tanden niet goed is verbonden druk schade is bullshit want dan heb je niet een mi lijntje maar een die streep op je scherm
Schermen zijn opgebouw aan een horizontale en vertikale lijnen als.1 van de 2 op 1 lijn niet werkt krijg je dit.
Op sturen dus en je niet laten afschepen wat daar doen ze graag in de telefoonnica
26 oktober 2011 om 01:44 In reactie op: Fotos wel zichtbaar in galery maar niet in bestandsbeheer #28847Erik1991LidMogelijk gaan ze direct naast je externe geheugen card kook is bij/sdcard/external_sd/dcim/camara hier staan mijn fotos in ieder geval hopelijk red je het hier mee
Erik1991LidVoor appsbetalen islame gewon ff googlen doet wonderen bestand naam met apk er achter levert vaak al een goede pagina waar je ze kan downloaden
Erik1991LidUpdate maakt de s2 stukken beter dan dat hij eerst was. Normaal kom ik 3 uur muziek liederen en dan was hij leeg. Nu na de update kan k geledigd muziek luister en en nu na een geledigd is hij halverwege van zijn accu. Wauw uiterlijk veranderd er niet veel enkel het blauw oplichtende boven en onderkant in de menist.
Erik1991LidWord lastig van sebian naar andriod vrees dat dat niet echt gaat lukken.
Je kan nog proberen alles op de sim can de nokia te zetten en dan over te zette in je s2
11 september 2011 om 03:35 In reactie op: telefoon blijft maar scannen naar wifi signalen:(?? #28448Erik1991LidMakkelijkste manier is denk ik gewoon je wifi uit zeten als je niet thuis ben. En als je dan weer thuis ben je wifi aanzetten.
Gewoon door standaard menu wat je krijg als je je vinger van boven naar benede zet. Dan wifi van groen naar gruis maken. Ben je weer in buurt van een wifi maak je het weer ongedaan.
Hopelijk snappen jullue wat ik bedoel
6 september 2011 om 17:46 In reactie op: TOESTEL VALT UIT EEN ERNSTIG PROBLEEM! TERWIJL BATERIJ VOL IS #28403Erik1991LidProbeer hem terug te zetten in fabrieksinstelling opnieuw opstarten dan kan het zijn dat het weer goed is
En anders een software update uitvoeren met de zelfde versie dart werkt soms ook nog
Hopelijk gaat het lukken
Erik1991LidHeb je geprobeer om de back uo er op te zetten dit kan helpen want je moest eerst een back up maken voor dé update
En andera nog eens de uodate uitvoeren
Erik1991LidDan moet je een mapje aanmaken hier kan je als het goed is al die apps plaatsen heb je nog maar 1 plekje kwijt ipv 2 paginas.
-
AuteurBerichten