Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
26 september 2017 om 20:53 In reactie op: Geen popup window meer na lang indrukken op een app icoon. #52485EONDERDIDeelnemer
GEFIXT:
Met de nieuwe Samsung TouchWiz-start die vandaag, 26 sept. via Google Play beschikbaar kwam is het probleem opgelost.
D.w.z. met deze nieuwe versie 6.1.58.5 kun je nu ook “Schaal van duur Animator” in de ontwikkelaarsopties “Uit” schakelen, i.e. wèl op uit zetten dus.In de lijst van opgeloste problemen van deze 6.1.58.5 versie staat: “Een probleem met het niet weergeven van de beheeropties voor app-pictogrammen en widgets is opgelost”.
-> En dat was nu precies het probleem.EONDERDIDeelnemerANDERE OPLOSSING:
Deze heb ik niet zelf getest maar lijkt te werken. Als je de Bixby Home knop hebt uitgeschakeld zoals vermeld dan doet kort indrukken van de Bixby knop niets. Echter als je ‘m langer indrukt schakel de wel de Bixby Voice resonse in en kun je via ’t kleine schermpje dat verschijnt weer naar ’t volledig scherm gaan. En daar zou je via wat menu keuzes de Bixby Home knop weer kunnen aanzetten.Het verschijnen van Bixby Voice is logisch want:
Bij de informatie “Selecteer wat u wilt openen met de Bixby-toets” staat onderaan met kleine letters deze tekst: “Bij ingedrukt houden van de Bixby-toets, wordt altijd Bixby voice geopend”.EONDERDIDeelnemerOPLOSSING:
Ga naar “Instellingen / Apps / Bixby Home / Opslag” en kies voor “CACHE LEGEN” en “GEGEVENS WISSEN”.
– Een herstart loste mijn probleem op, d.w.z. Bixby Home komt weer te voorschijn na indrukken de Bixby knop.
-> Al je instellingen (settings) van Bixby ben je wel kwijt, dat wel.30 augustus 2017 om 21:19 In reactie op: Geen popup window meer na lang indrukken op een app icoon. #51628EONDERDIDeelnemerOORZAAK:
Ik had de zogenaamde “Ontwikkelaarsopties” actief gemaakt.
Daar in had ik uitgezet “Vensteranimatie schalen” en “Animatieschaal overgang” en als laatste ook “Schaal van duur Animator”
-> En die laatste had ik NIET moeten uitzetten.OPLOSSING:
Zorgen dat je de “Schaal van duur Animator” niet uitschakeld, dus niet op “Uit” zetten.
Ik heb niet gemerkt of het op “Uit” zetten van die andere twee elders een gevolg hebben.30 augustus 2017 om 20:24 In reactie op: Geen popup window meer na lang indrukken op een app icoon. #51627EONDERDIDeelnemerDe op Google Play gemelde tekst heeft niets met mijn probleem te maken. Het enige wat het naar beneden vegen doe is het schermpje met meldings iccoontjes -die normaliter boven in je scherm zit- open klappen.
-
AuteurBerichten