Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart_RLid
“Nadelen:
Samsung geeft geen support op Custom ROM’s”
Wat houdt deze support eigenlijk in, in het geval van een stock ROM?
(en in welke vorm wordt deze geboden [helpdesk, sites…])?Ben op zich wel benieuwd naar rooten en het installeren van Custom ROM, maar ben ook bang dat ik iets kapot maak en dat ik voor de bugs/irritaties die verdwijnen weer een paar nieuwe in de plaats krijg. Daarbij, als ik al zie hoe veel tijd ik in het uitpluizen van de stock ROM en aanpassen van de homescreens e.d. heb gestoken, zal het helemaal een “drama” worden als ik alles “from the bottom up” moet gaan opbouwen. Aan de andere kant is het zelf knutselen en helemaal customizen naar eigen smaak natuurlijk ook wat het aantrekkelijk maakt. Je moet er gewoon wat tijd aan willen spenderen :).
Nog een paar dingen:
* Hoe zit het trouwens met garantie na rooten?
* Is het proces omkeerbaar? (als ik weer terug wil naar mijn onaangetaste stock ROM, is dit dan mogelijk?)
Bart_RLidOk, thanks, ik zal je thread even gaan bekijken. (want nieuwsgierig ben ik inderdaad wel 😉 )
En ik begrijp dat je de telefoon in mijn geval gewoon zou houden? (aangezien je dit zelf ook hebt gedaan, toen je hier last van had… 😉 )
Bart_RLidWat zou je niet doen als ik verder geen aanleiding heb? Niet terugsturen of niet rooten/overstappen naar Custom ROM?
Als het inderdaad niet “nodig” is [en een volgende s2 wellicht ook dit probleem heeft], hou ik hem inderdaad liever. (Ik heb al heel wat uren in het instellen/customizen gestoken.)
Hopelijk komen er nog reacties van anderen die dit ook wel eens hebben…
Wat zou trouwens een reden zijn om te rooten of een Custom ROM erop te zetten? (En kan het tweede eigenlijk zonder het eerste?) Nou ja, dat is misschien een onderwerp voor een andere thread…
Nogmaals dank,
Bart.
Bart_RLidHallo Joost,
Bedankt voor je snelle reactie!
Ah, ok, dus jij denkt niet dat het nodig is om hiervoor het toestel terug te sturen/om te ruilen?
Als het aan de software ligt, zou dus iedereen met deze software hier last van moeten hebben, toch? Als verschillende mensen dat nou zouden bevestigen, zou ik me al een stuk beter voelen 🙂
Verder een geweldig toestel hoor, maar aangezien ik overal hoor dat er totaal geen lag of hapering zou moeten zijn (gezien de dual core etc.), vroeg ik me af of ik hier met een (licht) defectje te maken heb en om een nieuwe zou moeten vragen.
(Ik kan natuurlijk ook de volgende software-update afwachten, maar dat kan nog wel drie maanden duren. Of anders naar die CyanogenMod kijken, maar ik ben een beetje “bang” voor rooten…)
Anyway, nogmaals bedankt! Tof, zo’n community 🙂
Groet,
Bart. -
AuteurBerichten
