Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
andre1953Lid
zondag 7 oktober uit meligheid nog een keer kies geinstallerd en wonder boven wonder s2 wordt nu wel herkent en doet kies weer wat het doen moet.
Deze keer heb ik de verwijzing bij tweakers op zaterdag gebruikt. Een andere versie?
Ik weet het niet, maar deze funktioneert bij mij wel!!!andre1953Lidik heb gewoon de oude gs2 in de radio verwijderd, deze opnieuw laten herkennen, toestel had nu een andere naam, maar wordt sindsdien perfekt herkent en ik vind zelfs het geluid beter geworden of ik heb allemaal klanten aan de lijn gehad met goede telefoons.
andre1953LidJE KUNT NATUURLIJK OOK GEWOON EEN OUDE NOKIA NEMEN EN DE S2 UITZETTEN
andre1953LidIk had ook last van spontane reboots sinds versie 2.3.5. , mijn oplossing was dat ik mijn ontvangen oproeplijst een keer helemaal leeg gemaakt heb.Sinds die tijd, inmiddels 3 weken, geen enkele spontane reboot meer gehad. Dit duidt er, mijn inziens, er toch een beetje op, dat het geheugenbeheer niet optimaal is.
mvg
andre1953Lidik heb nog nooit last van automatische reboots gehad, na alle updates altijd gewoon een goed funktionerende s2, maar vanavond via kies(ging op een kleine hanger na meteen Goed)heb ik nu ook al 2x last gehad van dit verschijnsel.probleem na android 4.0????
andre1953Lidals samsung toch begint te roepen dat het aan je pc ligt, is dat toch te beschouwen als ontkennende fase.
Al die mensen die hier reageren met de zelfde problematiek, zou toch een heel helder teken aan de wand moeten zijn. Iemand die zo reageert zal in mijn bedrijf direct verwijdert worden.Iemand die klanten met problemen moet helpen, moet problemen oplossen en niet een klant gefrustreerd achter laten, dit is dodelijk voor de omzet.andre1953Lidhet gedonder begint dus weer van voren aan,
Hooi update
je sluit je toestel aan, eerst kies updaten, want anders geen firmware update
en daarna……….. geen synchronisatie meer en dus ook geen update meer voor je S2 en daar was het allemaal toch om begonnen.
Plat nederlands, ik krijg hier echt de schij…. van -
AuteurBerichten