Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
AlexLid
Ik heb even gegoogled en dit gevonden. Dit zou de oorzaak kunnen zijn:
De Samsung Galaxy S2 bevat een over-volt en under-volt protectie. Om te voorkomen dat je het toestel te lang aan een oplader kan hangen, zal het opladen van de Samsung Galaxy S2 automatisch stoppen als deze de 100% bereikt heeft. De oplader laat de batterij vervolgens weer langzaam leeg lopen tot een bepaald percentage (bijvoorbeeld 90%) en begint vervolgens weer opnieuw met opladen. Ook als de batterij leeg lijkt te raken, zorgt het toestel er automatisch voor dat het uitgeschakeld wordt en dat er altijd een percentage van de batterij gevuld blijft. Bij de Samsung Galaxy S2 wordt vanaf een bepaald percentage een aantal functies uitgeschakeld. Zo zal je vanaf een bepaald percentage de camera niet meer kunnen gebruiken.
Grt AlexAlexLidNee, die gaat van je tegoed af. Als je inlogt bij my vodafone en kijkt bij mijn tegoed/verbruik zie je het restbedrag staan.
AlexLidHeb je hier al gekeken? http://www.samsunggalaxy-s2.com/android-2-3-4-update-voor-galaxy-s2-komt-volgende-maand
Grtz AlexAlexLidHeb je niet per ongeluk op de pauze toets gedrukt? Uit de wacht halen doe je door op de play toets te drukken.
AlexLidDie €0.30 komen er natuurlijk wel bij hé.
AlexLidDie verbruikskosten gaan van je totaal of en komen dus niet bij je abonnementskosten. Je kosten €4.61+€0.30=€4.91 waarvan ik denk de €4.61 zonder btw is. Maar als je twijfelt aan je kosten kan je altijd vodafone informeren natuurlijk.
AlexLidHeb je al een reset geprobeerd (fabrieks instelllingen)? Niet vergeten om een back-up te maken van je contacten enz.
Suc6AlexLidMet kies air kan je heel makkelijk je contacten, beltonen, video’s, berichten etc beheren. Je kijkt als het ware in je telefoon. Met sommige browers werkt het niet, waarom weet ik ook niet.
AlexLidAls je een muzieknummer wilt gebruiken als ringtone, dan ga je naar muziek, kies je nummer, houd die ingedrukt en dan staat er instellen als. Is ook een optie.
AlexLidIk heb deze: Sony Ericsson HBH-IS800 Bluetooth Stereo Headset. Goed geluid en je blijft nergens aan hangen met de kabel.
AlexLidInstellingen-Geluid-Beltoon. Dan staat er “actie voltooien met” Android-systeem of (in mijn geval) Zedge ringtones. selecteren en je hebt je eigen gekozen ringtone.
Suc6AlexLidHeb je al een keer geprobeerd om een harde reset te doen (fabrieks instellingen)? Heb je KE7, daarmee zou het weg moeten zijn. Hier staat een beschrijving hoe je het aan moet pakken i.v.m back up’s, is wel voor de galaxy s maar komt op hetzelfde neer.
Als het niet werkt kan je altijd bij samsung een vraag plaatsen.
Suc6AlexLidDat kan. Applicaties-wijzigen (menutoets, linksonder) en schuiven maar.
Suc6AlexLidHeb je al een keer je router gereset? Ook kan je eens proberen om je beveiliging uit te zetten en dan kijken of het wel lukt. Staat je SSID wel op zichtbaar? Anders toch even googlen op je router en GS2.
Suc6AlexLidHier kan je kijken naar antwoorden en eventueel je vraag plaatsen.
http://www.google.com/support/forum/p/gmail?hl=nl -
AuteurBerichten