Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
AlexLid
Welke internet verbinding? Als je draadloos bent verbonden, kan je bv geen verbinding maken via 3g.
AlexLidHeb je dit al geprobeerd? Instellingen–>Spraak in- en uitvoer–> Instellingen Tekst naar spraak–>Autostand uitzetten.
Grt Alex
AlexLidMet RSS-Feed kan je je abonneren op een forum onderwerp.
AlexLidDat is het programma om bv nieuwe updates op je telefoon te zetten. Net zoiets als nokia pc suite.
Bij samsung kan je dit programma downloaden.Grt Alex
AlexLidMisschien te makkelijk, maar heb je wel een beltoon geselecteerd?
6 september 2011 om 19:46 In reactie op: Probleem: Hoed met oranje pijl – reebout systeem now? #28408AlexLidHier kan je ook nog kijken. Misschien een idee om het opnieuw allemaal te doen (met odin). Het staat daar allemaal goed beschreven, wel in het engels, maar te begrijpen. Ik heb zelf KE7 zo gedaan. Verder zou ik het ook niet weten.
http://androidforums.com/samsung/galaxy-s2/372325-galaxy-s2-2-3-4-whos-got.html
6 september 2011 om 19:00 In reactie op: Probleem: Hoed met oranje pijl – reebout systeem now? #28407AlexLidHeb je geen garantie? Ik had hierop: CwM Dark Core Recovery v3.0.2.8x gegoogled en daar kwam die site dus tevoorschijn. Wat had je daarvoor dan gedaan waardoor dit ontstond? Heb je 2.3.4 er zelf op willen zetten met odin? Als je op die link klikt zie je een antwoord van ene ceriko. Daaronder staan allemaal links. Zet desnoods daar je vraag neer.
Suc6
5 september 2011 om 21:58 In reactie op: Probleem: Hoed met oranje pijl – reebout systeem now? #28396AlexLidHeb je geprobeerd je telefoon te flashen?
Hier kan je kijken of de oplossing erbij staat, is wel in het engels.
http://www.darkyrom.com/community/index.php?threads/cwm-dark-core-recovery-v3-0-2-8x-doesnt-work.2982/Suc6
Grt AlexAlexLidRoaming aanzetten, maar dat is wel heel erg prijzig. Kan je beter bij de mac een happy meal halen, daar is gratis wifi. LOL
AlexLidStaat hier misschien je antwoord?
Suc6
Grt AlexAlexLidHeb je hier wat aan?
https://www.facebook.com/topic.php?uid=102673719780025&topic=418Grt Alex
AlexLidBij Applicaties–>Mijn bestanden–>DCIM–>Camera kan je via je pc je mappen met foto’s kopieeren naar je galaxy. Zo heb ik het tenminste gedaan.
Grt Alex
AlexLidKan je je foto’s niet in mappen doen en die dan overzetten naar je Galaxy?
AlexLid1: Als je met je vinger van boven naar beneden sleept krijg je een scherm te zien waar je meldingen staan en waar je wifi, bluetooth, gps, melodie/trillen en automatisch draaien aan/uit kan zetten. Daar kan je alle meldingen wissen, hierdoor verdwijnt ook je rondje.
2: Applicatie scherm–>menutoets (linksonder)–>wijzigen en slepen maar.
Suc6
Grt Alex
AlexLidBij kies kan je ook aanklikken dat je een mappenstructuur te zien krijgt. Bij je geheugen kan je de weergave kiezen. Je kan natuurlijk ook gewoon via computer–>je telefoon daar komen.
-
AuteurBerichten