Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
AlexLid
Ik heb even rond gekeken voor je. Heb je ook een hotmail acount die je gekoppeld hebt aan je gmail?
Zoals ik het begreep ligt daar vaak het probleem. Hier de link naar het gmail forum. Ik zou daar je vraag plaatsen, wel alle info erbij vermelden die je weet. Ik denk dat zij jou wel kunnen helpen.
http://www.google.com/support/forum/p/gmail?hl=nl
Suc6
Grt AlexAlexLidHeb je de luidspreker uitgezet tijdens het bellen? Kiesschijf-luidspreker. Ik weet niet of hij dan standaard uit staat.
Suc6AlexLid@jankees: Ik denk dat ik het al weet. Ik heb de XEU en jij de XEN en die is niet uitgebracht. Zoals we konden lezen hier komt er volgende maand waarsschijnlijk een update naar 2.3.4 met de KE7. Ik denk dat hij hem dan wel herkent.
Grtz Alex
AlexLidOp je telefoon staat Market, daar kan je gratis apps downloaden. Ook heb je daar apps waarvoor je wel moet betalen, deze zijn vaker wat uitgebreid. Wat betreft inschrijfgeld zou ik niet weten. Ik heb dat niet hoeven te betalen. Heb je de telefoon los gekocht of i.c.m. een abonnement? Misschien dat het daardoor zou zijn, maar zeker weten doe ik dat niet.
AlexLidIk gebruik het zelf niet, maar is dit programma wat je bedoeld?
http://www.goodsync.com/
Ook op pagina 40/41 van de gebruiksaanwijzing staat daar wat over beschreven.
Suc6
AlexAlexLidQuote:Quote uit Bryan op June 11, 2011, 14:00
haha.. Volgensmij wordt er niet zo veel gedaan op dit forum. Terug naar het hoofdscherm is gewoon die grote knop in het midden indrukken. Dat van telefoon nummer zou ik niet weten.Ik heb er wel naar gekeken, maar kan het niet vinden (telefoonnummer). Wel kan je via contacten, Mijn profiel je gegevens invoeren. Wat betreft de starttoets (grote knop in het midden), daar sluit je geen dingen mee af. Als je die gebruikt blijft het op de achtergrond draaien en verbruikt het dus stroom. Wat er gebeurt als er teveel open blijven staan weet ik niet, maar ik denk dat hij kan vastlopen. Voor zover ik weet moet je gewoon op de teugknop blijven drukken totdat internet/app afgesloten is. Hij blijft dan op de achtergrond staan zodat als je hem daarna weer opent (snel na het afsluiten) hij sneller opstart. Het is dus niet zo dat er niet veel gedaan wordt op het forum. Dit alles ben ik te weten gekomen door te googlen.
Suc6.Alex
AlexLidok, tnx. Ik vind die icoontjes wel makkelijk dus zal nog wel kijken of het toch niet gaat lukken.
GrtAlexLidHeb je al gekeken in de gebruiksaanwijzing? Waarom uitschakelen als je hem oplaad trouwens?
Grt Alex
AlexLidHeb je geen backup gemaakt die je terug kan zetten via Kies? En heb je al geprobeerd om bij contacten-menuknop-meer-accounts-account toevoegen-windows Live Hotmail? Als ik het goed heb zijn dat toch dezelfde als msn?
Suc6
AlexAlexLidIk heb ingesteld dat updates van app’s via wifi gaan. Een beetje surfen en mail bekijken kost niet zoveel data.
Ook als je app’s download via wifi bespaar je dus data. Met de app quick settings is het trouwens heel makkelijk om je mobiel netwerk in of uit te schakelen, zodat je zeker weet dat er geen data verkeer plaatsvind die van je bundel af gaat.
suc6
AlexAlexLidWat ik wil is dat als hij op standby staat er een icoontje te zien is. Bij No-led krijg je bv een envelopje te zien die als een screensaver over je zwarte scherm springt, dit als energiebesparing. Als ik mijn telefoon binnen handbereik heb krijg ik wel een melding te zien, maar die verdwijnt dan weer na enige tijd en word het scherm weer zwart. Voor gemiste oproepen, gmail e.d is het wel mogelijk om een icoontje aan te vinken, maar voor een ander e-mail acount en whatsapp niet. Is dit jou wel gelukt of bedoel jij de melding voor het overschakelen naar het standby scherm?
Grt Alex
AlexLidDaar ben ik ook naar op zoek. Ik heb no-led geinstalleerd en gegoogled op iconen toevoegen. Het schijnt wel te kunnen, maar het is mij nog niet gelukt. Het moeten perfect white iconen zijn en dan mappen aanmaken op je sd kaart, waar je die iconen in stopt. Ik kreeg elke keer een fout melding of ze kwamen bij beschikbare thema’s te staan.
AlexLidhandleiding is wel te downloaden hoor.
AlexLidOmdat kies eerst de firmware niet herkende, dacht ik k*t wat nu. Ik heb toen fabrieks instellingen terugzetten
gedaan, maar de firmware bleef hetzelfde. Toen ik weer met kies een back-up wou terugzetten gaf hij opeens aan
dat ik de nieuwste firmware had. Het enige wat ik dus gedaan heb is teruggebracht naar fabrieksinstellingen.
Door *#1234# in te typen (bellen) kan je je firmware zien.
Ik hoop dat het bij jou ook gaat lukken.Grtz Alex
AlexLidIk zou het niet weten, want als ik kies nu open krijg ik te zien dat ik de nieuwste firmware al heb (ke7).
Ik heb het via odin gedaan. -
AuteurBerichten