• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Inruilen
    • Galaxy verkopen
    • iPhone verkopen
    • Ander merk…
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: gratis tablet, korting
        • Samsung Galaxy S25 aanbieding: gratis JBL
        • Samsung Galaxy A57 aanbiedingen: nu al met korting
        • Samsung Galaxy A37 aanbiedingen: in prijs gedaald
        • Samsung Galaxy A17 aanbiedingen
        • Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: kopen, of wachten op de Fold 8?
        • Samsung Galaxy inruilen: nu extra geld terug voor je telefoon
      • Toestellen
        • Abonnement vergelijken
          • Samsung Galaxy S26(+) met abonnement
          • Samsung Galaxy S26 Ultra met abonnement
          • Samsung Galaxy A57 met abonnement
          • Samsung Galaxy A37 met abonnement
        • Middenklasse €200-€500
          • Galaxy A57 los toestel
          • Galaxy A37 los toestel
          • Galaxy A56 los toestel
          • Galaxy A36 los toestel
          • Galaxy S25 FE los toestel
        • High-end €500-€1000
          • Galaxy S25-serie los toestel
          • Galaxy Z Flip 7 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S26-serie los toestel
          • Galaxy Z Fold 7 los toestel
      • Verkopen/inruilen
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy S26 Ultra review
    • Samsung Galaxy A57 review
    • Samsung Galaxy Buds4 Pro review
    • Samsung Galaxy A17 review
    • Samsung Galaxy Z Fold 7 review
    • Samsung Galaxy A36 review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Informatie over de beveiligingsupdates
    • Alles over de One UI 8.5-upgrade
    • Tot wanneer krijgt jouw Samsung Galaxy telefoon updates?
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S26 en S26+
          • Samsung Galaxy S26 Ultra
          • Samsung Galaxy S25
          • Samsung Galaxy S25 Ultra
          • Samsung Galaxy S25 Edge
          • Samsung Galaxy S25 FE
          • Samsung Galaxy S24 FE
        • Galaxy Z serie
          • Samsung Galaxy Z Fold 7
          • Samsung Galaxy Z Flip 7
          • Samsung Galaxy Z Fold 6
          • Samsung Galaxy Z Flip 6
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A57
          • Samsung Galaxy A56
          • Samsung Galaxy A37
          • Samsung Galaxy A36
          • Samsung Galaxy A26
          • Samsung Galaxy A17
          • Samsung Galaxy A16
          • Samsung Galaxy A55
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy Z Fold 8
        • Samsung Galaxy Z Fold 8 Ultra
        • Samsung Galaxy Z Flip 8
      • Tabs & Wearables
        • Wearables
          • Samsung Galaxy Buds 4 (Pro)
          • Samsung Galaxy Watch Ultra
        • Tablets
          • Samsung Galaxy Tab S11 (Ultra)
          • Samsung Galaxy Tab S10+ en Ultra
Tip: Voeg GALAXYCLUB.NL toe als favoriete Google-nieuwsbron!

Galaxy Club / Pagina 10

Alex

  • Profiel
  • Onderwerpen gestart
  • Aangemaakte Reacties
  • Engagements
  • Favorieten

Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 157)
← 1 2 3 … 9 10 11 →
  • Auteur
    Berichten
  • 18 juni 2011 om 12:32 In reactie op: live account #27424
    Alex
    Lid

    Ik heb even rond gekeken voor je. Heb je ook een hotmail acount die je gekoppeld hebt aan je gmail?
    Zoals ik het begreep ligt daar vaak het probleem. Hier de link naar het gmail forum. Ik zou daar je vraag plaatsen, wel alle info erbij vermelden die je weet. Ik denk dat zij jou wel kunnen helpen.
    http://www.google.com/support/forum/p/gmail?hl=nl
    Suc6
    Grt Alex

    17 juni 2011 om 20:19 In reactie op: google balkje #27418
    Alex
    Lid

    Heb je de luidspreker uitgezet tijdens het bellen? Kiesschijf-luidspreker. Ik weet niet of hij dan standaard uit staat.
    Suc6

    17 juni 2011 om 20:10 In reactie op: Geupdate via odin #27417
    Alex
    Lid

    @jankees: Ik denk dat ik het al weet. Ik heb de XEU en jij de XEN en die is niet uitgebracht. Zoals we konden lezen hier komt er volgende maand waarsschijnlijk een update naar 2.3.4 met de KE7. Ik denk dat hij hem dan wel herkent.

    Grtz Alex

    17 juni 2011 om 14:51 In reactie op: app store #27413
    Alex
    Lid

    Op je telefoon staat Market, daar kan je gratis apps downloaden. Ook heb je daar apps waarvoor je wel moet betalen, deze zijn vaker wat uitgebreid. Wat betreft inschrijfgeld zou ik niet weten. Ik heb dat niet hoeven te betalen. Heb je de telefoon los gekocht of i.c.m. een abonnement? Misschien dat het daardoor zou zijn, maar zeker weten doe ik dat niet.

    15 juni 2011 om 19:47 In reactie op: Mijn outlook taken synchroniseren #27397
    Alex
    Lid

    Ik gebruik het zelf niet, maar is dit programma wat je bedoeld?
    http://www.goodsync.com/
    Ook op pagina 40/41 van de gebruiksaanwijzing staat daar wat over beschreven.
    Suc6
    Alex

    11 juni 2011 om 18:24 In reactie op: Twee kleine problemen #27353
    Alex
    Lid
    Quote:
    Quote uit Bryan op June 11, 2011, 14:00
    haha.. Volgensmij wordt er niet zo veel gedaan op dit forum. Terug naar het hoofdscherm is gewoon die grote knop in het midden indrukken. Dat van telefoon nummer zou ik niet weten.

    Ik heb er wel naar gekeken, maar kan het niet vinden (telefoonnummer). Wel kan je via contacten, Mijn profiel je gegevens invoeren. Wat betreft de starttoets (grote knop in het midden), daar sluit je geen dingen mee af. Als je die gebruikt blijft het op de achtergrond draaien en verbruikt het dus stroom. Wat er gebeurt als er teveel open blijven staan weet ik niet, maar ik denk dat hij kan vastlopen. Voor zover ik weet moet je gewoon op de teugknop blijven drukken totdat internet/app afgesloten is. Hij blijft dan op de achtergrond staan zodat als je hem daarna weer opent (snel na het afsluiten) hij sneller opstart. Het is dus niet zo dat er niet veel gedaan wordt op het forum. Dit alles ben ik te weten gekomen door te googlen.
    Suc6.

    Alex

    10 juni 2011 om 13:32 In reactie op: Pop up van mail, berichten, whatsapp en derg. #27340
    Alex
    Lid

    ok, tnx. Ik vind die icoontjes wel makkelijk dus zal nog wel kijken of het toch niet gaat lukken.
    Grt

    9 juni 2011 om 19:29 In reactie op: samsung start zich vanzelf op ??? #27333
    Alex
    Lid

    Heb je al gekeken in de gebruiksaanwijzing? Waarom uitschakelen als je hem oplaad trouwens?

    Grt Alex

    9 juni 2011 om 19:27 In reactie op: Email contacten verwijderd #27332
    Alex
    Lid

    Heb je geen backup gemaakt die je terug kan zetten via Kies? En heb je al geprobeerd om bij contacten-menuknop-meer-accounts-account toevoegen-windows Live Hotmail? Als ik het goed heb zijn dat toch dezelfde als msn?
    Suc6
    Alex

    9 juni 2011 om 19:20 In reactie op: Apps verbruiken internet… #27331
    Alex
    Lid

    Ik heb ingesteld dat updates van app’s via wifi gaan. Een beetje surfen en mail bekijken kost niet zoveel data.
    Ook als je app’s download via wifi bespaar je dus data. Met de app quick settings is het trouwens heel makkelijk om je mobiel netwerk in of uit te schakelen, zodat je zeker weet dat er geen data verkeer plaatsvind die van je bundel af gaat.
    suc6
    Alex

    9 juni 2011 om 19:14 In reactie op: Pop up van mail, berichten, whatsapp en derg. #27330
    Alex
    Lid

    Wat ik wil is dat als hij op standby staat er een icoontje te zien is. Bij No-led krijg je bv een envelopje te zien die als een screensaver over je zwarte scherm springt, dit als energiebesparing. Als ik mijn telefoon binnen handbereik heb krijg ik wel een melding te zien, maar die verdwijnt dan weer na enige tijd en word het scherm weer zwart. Voor gemiste oproepen, gmail e.d is het wel mogelijk om een icoontje aan te vinken, maar voor een ander e-mail acount en whatsapp niet. Is dit jou wel gelukt of bedoel jij de melding voor het overschakelen naar het standby scherm?

    Grt Alex

    8 juni 2011 om 20:41 In reactie op: Pop up van mail, berichten, whatsapp en derg. #27322
    Alex
    Lid

    Daar ben ik ook naar op zoek. Ik heb no-led geinstalleerd en gegoogled op iconen toevoegen. Het schijnt wel te kunnen, maar het is mij nog niet gelukt. Het moeten perfect white iconen zijn en dan mappen aanmaken op je sd kaart, waar je die iconen in stopt. Ik kreeg elke keer een fout melding of ze kwamen bij beschikbare thema’s te staan.

    8 juni 2011 om 20:03 In reactie op: Instellingen bij netwerk #27321
    Alex
    Lid

    handleiding is wel te downloaden hoor.

    8 juni 2011 om 19:58 In reactie op: Geupdate via odin #27320
    Alex
    Lid

    Omdat kies eerst de firmware niet herkende, dacht ik k*t wat nu. Ik heb toen fabrieks instellingen terugzetten
    gedaan, maar de firmware bleef hetzelfde. Toen ik weer met kies een back-up wou terugzetten gaf hij opeens aan
    dat ik de nieuwste firmware had. Het enige wat ik dus gedaan heb is teruggebracht naar fabrieksinstellingen.
    Door *#1234# in te typen (bellen) kan je je firmware zien.
    Ik hoop dat het bij jou ook gaat lukken.

    Grtz Alex

    7 juni 2011 om 18:25 In reactie op: Geupdate via odin #27314
    Alex
    Lid

    Ik zou het niet weten, want als ik kies nu open krijg ik te zien dat ik de nieuwste firmware al heb (ke7).
    Ik heb het via odin gedaan.

  • Auteur
    Berichten
15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 157)
← 1 2 3 … 9 10 11 →

MEER DEALS

Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: kopen, prijzen, korting

Aanbiedingen: Samsung Galaxy S26 met korting, cashback, gratis tablet

Samsung Galaxy S24 inruilen of verkopen

Actie: extra inruilwaarde als je nu je Samsung Galaxy verkoopt (of koopt)

Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: gratis Watch Ultra, korting

Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbiedingen: kopen, of wachten op de Fold 8?

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen: flink goedkoper én gratis JBL-speaker

Samsung Galaxy A37 aanbiedingen

Samsung Galaxy A37-aanbiedingen: nu met gratis JBL-speaker

POPULAIRSTE GALAXY S26 ABO’S:

Laatste updates in NL

Nieuwe Samsung Galaxy Watch-update van start in Nederland

One UI 8.5-update beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A34, meer (aanvulling)

Volgende Samsung Galaxy A-generatie krijgt update naar One UI 8.5 – en de Tab S9

Deze Samsung-tablets en -telefoons krijgen deze week de One UI 8.5-update

Twee Galaxy A-telefoons krijgen Samsungs One UI 8.5-update – en de eerste Xcover

Meer firmware updates

Laatste reacties

  • Rob op Samsung-telefoons krijgen derde Google Play-update in korte tijd
  • Jaap op Welke Samsung-telefoons en -tablets krijgen de One UI 8.5-upgrade?
  • Mike op Samsung-telefoons krijgen derde Google Play-update in korte tijd
  • arjan op Samsungs volgende Galaxy Watch Ultra krijgt veel grotere batterij
  • Geertjoch op Samsung-telefoons en -tablets krijgen nu nieuwe Google Play-update

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Support

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Copyright © 2026 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.