Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts
Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.
Goede middag,
Heb sinds januari een SGS2. Ook een echo als ik gebeld wordt. Drie hoesjes (€ 45,–) versleten. Na een mail van de consumenten service het toestel teruggestuurd. Na drie weken weer terug. Software update uitgevoerd. Bij gebruik met hoesje precies dezelde klacht. Nu geeft Samsung per mail alleen niets zeggende antwoorden. Net gebeld met een medewerker van de consumentenservice. Volgens hem ligt het niet aan het toestel maar aan het hoesje. (Wat slim). En Samsung heeft daar geen andere oplossing voor dan te zeggen dan dat je dan maar geen hoesje moet gebruiken. Terwijl op een Engels forum er een duidelijke relatie met de hardware is aangetoond. Na de software update gaat het toestel vanzelf uit. Heel handig als je calamiteitendienst hebt. Waar bereikbaarheid dan een vereiste is. Ik baal hier ontzettend van. En met name de de super voor ingenomen, arrogante houding van de medewerker aan de telefoon. Ik ga proberen de koop bij mijn leverancier te ontbinden. Het product voldoet niet aan de verwachting die ik er als klant van mag verwachten.