Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Michel GroenheijdeSleutelbeheerder
Kan inderdaad zijn dat je geen updates meer kunt installeren via de officiële weg als je het toestel eenmaal geroot hebt. Je zult dan een nieuwere firmware zelf moeten downloaden en flashen met Odin.
Je kunt deze ‘stock’ firmwares downloaden op Sammobile.com: http://www.sammobile.com/firmwares/
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderHm. Zodra ik Android 4.4 op m’n unbranded Note 2 heb geïnstalleerd zal ik ook eens checken… (hopelijk een beetje gauw haha)
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderKan het zijn dat je Kies moet updaten naar versie 3?
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderVoordeel van een unbranded toestel is dat je niet van een provider afhankelijk bent voor het krijgen van updates. Verder is het verschil niet zo groot eigenlijk.
En unbranded toestel is een toestel dat je niet direct bij T-Mobile, Vodafone, of KPN (of 1 van haar dochterbedrijven zoals Hi of Telfort) hebt gekocht. Je herkent om door in de telefoon app in plaats van het telefoonnummer deze code in te geven: *#1234#
Je krijgt dan wat codes te zien. Achter het kopje CSC staat bij een unbranded toestel een code met daar PHN. Bij de Note 3 begint deze code altijd met N9005PHN.
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderIn het project ‘gestaag bouwen we op’: de afdeling voor de Ace serie 🙂
//www.galaxyclub.nl/forum/samsung-galaxy-ace-serie-group7/samsung-galaxy-ace-toestellen-forum24
Dank voor je input!
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderDat is nu in ieder geval aangepast van 120 naar 30 seconden!
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderBeste Josien,
Dank voor je opmerking. Je hebt gelijk, de manier waarop het forum zich ‘aanpast’ op een mobiel apparaat is nogal suboptimaal, zeg maar. We gaan zoeken naar een oplossing!
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderLOL, that’s a screenshot from an old Samsung video from January 2012. Back then it was thought to be the S3… but even that it wasn’t.
//www.galaxyclub.nl/2012/01/samsung-galaxy-s3-uitgelekt-video/
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderGewoon herladen helpt niet?
1 november 2013 om 12:59 In reactie op: Muziek gekocht, maar nergens terug te vinden op mijn telefoon #32465Michel GroenheijdeSleutelbeheerderHeb je de Google Play Music app geïnstalleerd/geprobeerd? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.music&hl=nl
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderAls het goed is werken buitenlandse simkaarten zonder problemen, als het toestel voor het eerst geactiveerd is met een simkaart uit de regio waar hij gekocht is.
Oftewel: als je je Note 3 hier voor het eerst gebruikt met een Nederlandse sim, doet hij het daarna gewoon met iedere andere simkaart. De regiolock heeft alleen betrekking op activatie van een toestel.
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderInderdaad…
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderAls je een beetje handig bent met dit soort zaken kun je proberen MoreLocale2 aan de praat te krijgen (schijnt wat meer werk te zijn op Android 4.2):
https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.co.c_lis.ccl.morelocale&hl=nlIk weet niet of er ook Europese firmware versies zijn, waarbij Nederlands wel in te stellen in als taal. Hou eventueel het XDA forum in de gaten:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2330059Echter, of er een simpele oplossing is…. durf ik niet te zeggen…
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderKlinkt meer als een probleem met het WiFi netwerk – tenminste, als het via een andere WiFi verbinding wel werkt.
Misschien je WiFi modem/router eens resetten? Zijn er andere dingen veranderd rond de tijd dat hij het niet meer deed? Bijvoorbeeld nog andere nieuwe apparaten die nu ook van het netwerk gebruik maken?
Michel GroenheijdeSleutelbeheerderHah, dat is in ieder geval 1 van de meer originele bugs die ik heb gezien. Helaas geen idee waar zoiets door komt, laat staan dat ik weet hoe je er vanaf komt.
Het is in ieder geval de standaard animatie als je net een item hebt geselecteerd, die telkens opnieuw wordt afgedraaid. Maarja, aan die kennis heb je ook niks.
Succes ermee, ik ben benieuwd of iemand anders er iets op weet!
-
AuteurBerichten