Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Michel GroenheijdeKeymaster
Hm, wat doet ‘ie dan precies niet? In principe zouden, voor zover ik weet, beide opties moeten werken.
Michel GroenheijdeKeymasterWat voor reclames zie je? Van Samsung’s eigen diensten, of hele andere? In het laatste geval kan het ook komen door een of andere app die ze vertoont.
Michel GroenheijdeKeymasterGebruik je gewoon het standaard meegeleverde Weer edge-paneel, of een paneel van een andere ontwikkelaar?
Michel GroenheijdeKeymasterHoi en welkom 🙂
Ik heb je post verplaatst naar het Galaxy S9 gedeelte, wat tot nu toe nog niet zichtbaar was door mijn toedoen – waarvoor excuus!
Ik neem aan dat je met microUSB eigenlijk een microSD kaartje bedoelt? Dat kan in ieder geva zeker. De inhoud van je SD kaart duikt vervolgens vanzelf op in de Galerij, daar hoef je niks voor te doen. Ook MP3’s worden in principe gewoon door om het even welke MP3 speler gevonden (Samsung’s eigen player, maar bv ook Google Play Music).
Ikzelf gebruik wel eens een app als AirDroid om direct over Wi-Fi bestanden over te zetten via de browser op je laptop. Zie bv hier https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sand.airdroid&hl=nl en https://www.airdroid.com/
Michel GroenheijdeKeymasterPUK code hoort niet bij je telefoon, maar bij je SIM kaart. Die vind je in de documentatie die daarbij zat.
Michel GroenheijdeKeymasterSM-N950F is beide (hoewel in sommige markten de dual sim versie modelcode SM-N950FD heeft). De letter achter het getal is pas anders bij grotere verschillen met toestellen voor niet-Europese markten (bv. de Amerikaanse SM-N950U of de Koreaanse SM-N950N etc).
Michel GroenheijdeKeymasterMaar: het is niet beter als je ‘m 10 minuten instelt?
Michel GroenheijdeKeymasterEn… nu is ie er wel 🙂
Michel GroenheijdeKeymasterGoeie aanvulling 🙂 Ik zat inderdaad al te kijken, maar voor de Nederlandse toestelversie is de update inderdaad nog niet beschikbaar op Samsung’s servers (zal wel een dezer dagen komen).
19 januari 2018 om 08:15 In reactie op: Reclame vol in beeld voor 2 a 3 sec. daarna weer weg (OPT OUT) #54398Michel GroenheijdeKeymasterHm, is toch niet iets wat in het toestel zelf zit. Maar er zijn apps die dit soort ‘bijverschijnselen’ hebben. Misschien toch eens proberen een voor een recent geinstalleerde apps te verwijderen en kijken of dat helpt? Als hij niet aan staat, kun je eventueel ook de ingebouwde beveiliging inschakelen (via Instellingen -> Apparaatbeheer -> Apparaatbeveiliging, en dan gewoon de standaard beveiliging), en kijken of die iets geks vindt.
18 januari 2018 om 15:12 In reactie op: Reclame vol in beeld voor 2 a 3 sec. daarna weer weg (OPT OUT) #54390Michel GroenheijdeKeymasterIs dat in je browser, of ook daarbuiten? Heb je toevallig vage apps geinstalleerd recent? Waar gebeurt het precies?
Michel GroenheijdeKeymasterIk gebruik snelladen al heel lang op veel telefoons. Nog geen merkbare problemen mee gehad 🙂 De A5 (2017) en de A5 (2016) zijn beide ook officieel met deze functie uitgerust. Als ze dat niet waren, dan zou het niet gebeuren, ongeacht welke oplader je gebruikt.
Michel GroenheijdeKeymaster1 – op mij S7 (Edge) onthoudt ‘ie op welk scherm de telefoonapp staat. Dus als ik het nummertieke toetsenbord in beeld had, gaat ie daar ook verder als ik de volgende keer de telefoonapp open. Is dat bij jou niet zo?
2 – ik vrees dat dat een irritant puntje is en blijft. Tenminste, als je een patroon of PIN code gebruikt. Als je je vingerafdruk instelt als vergrendeling kun je wel direct van vergrendelscherm naar startscherm zonder extra handeling.Michel GroenheijdeKeymasterAh ja, dank! Thema’s met live wallpapers doet het ‘m, inderdaad 🙂
Michel GroenheijdeKeymasterBij welk thema is dat dan, bijvoorbeeld? En is de klok dan ook weer ‘horizontaal’ als alle meldingen weg zijn?
-
AuteurBerichten