• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Galaxy A54 aanbieding: gratis Buds2 en korting
        • Galaxy A34 aanbieding: gratis Buds2
      • Met abonnement
        • Budget <€18 p.m.
          • Galaxy A33 met abonnement
        • Middenklasse €18-€32 p.m.
          • Galaxy A54 met abonnement
          • Galaxy A34 met abonnement
          • Galaxy S21 FE met abonnement
          • Galaxy A53 met abonnement
        • High-end €32-€50 p.m.
          • Galaxy S23 met abonnement
          • Galaxy S22 met abonnement
          • Galaxy S22 Plus met abonnement
          • Galaxy S22 Ultra met abonnement
          • Galaxy Z Flip 4 met abonnement
        • Premium >€50 p.m.
          • Galaxy S23 Ultra met abonnement
          • Galaxy Z Fold 4 met abonnement
      • Los toestel
        • Budget <€250
          • Galaxy A22 los toestel
        • Middenklasse €250-€600
          • Galaxy A54 los toestel
          • Galaxy A34 los toestel
          • Galaxy S21 FE los toestel
          • Galaxy A53 los toestel
          • Galaxy A33 los toestel
        • High-end €600-€1000
          • Galaxy S23 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S23 Ultra los toestel
          • Galaxy Z Flip 5 los toestel
          • Galaxy Z Fold 5 los toestel
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy A54 review
    • Samsung Galaxy A14 review
    • Samsung Galaxy A34 review
    • Samsung Galaxy Tab S9 review
    • Samsung Galaxy S23 Ultra review
    • Samsung Galaxy Watch 6 Classic review
    • Samsung Galaxy A23 review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Samsung en de Android 14 update
    • One UI 6: wat is nieuw?
    • Informatie over de beveiligingsupdates
    • Tot wanneer krijgt jouw Samsung Galaxy telefoon updates?
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S23(+)
          • Samsung Galaxy S23 Ultra
          • Samsung Galaxy S22
          • Samsung Galaxy S22 Ultra
          • Samsung Galaxy S21 FE
          • Samsung Galaxy S21 Ultra
        • Galaxy Z serie
          • Samsung Galaxy Z Flip 5
          • Samsung Galaxy Z Fold 5
          • Samsung Galaxy Z Flip 4
          • Samsung Galaxy Z Fold 4
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A54
          • Samsung Galaxy A34
          • Samsung Galaxy A14
          • Samsung Galaxy A53
          • Samsung Galaxy A33
          • Samsung Galaxy A23
          • Samsung Galaxy A13
          • Samsung Galaxy A52s
          • Samsung Galaxy A52
        • Galaxy M serie
          • Samsung Galaxy M52
          • Samsung Galaxy M22
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy S23 FE
        • Samsung Galaxy S24
        • Samsung Galaxy S24 Ultra
        • Samsung Galaxy Buds FE
      • Tabs & Wearables
        • Tablets
          • Samsung Galaxy Tab S9 (Ultra)
          • Galaxy Tab S8 (Ultra)
        • Wearables
          • Samsung Galaxy Watch 6 (Classic)
          • Galaxy Watch 5 (Pro)
          • Galaxy Buds 2 Pro
          • Galaxy Buds 2

Galaxy Club / Nieuws / Zomaar een roze streep op het scherm van je Galaxy S7 (Edge)? Garantie!

Zomaar een roze streep op het scherm van je Galaxy S7 (Edge)? Garantie!

24 januari 2017 Door Michel Groenheijde 6 Reacties

Duikt er op het scherm van jouw Galaxy S7 of Galaxy S7 Edge zomaar – zonder duidelijke val- of andere schade – een roze streep op? Dan repareert Samsung dit gewoon onder garantie.

galaxy-s7-edge-scherm-roze-streep

In enkele gevallen schijnt een schermdefect een roze streep op het display van de Galaxy S7 of S7 Edge te toveren, zonder dat het toestel op andere wijze beschadigd was. Vanuit de VS komen hierover berichten, maar ook wij spraken hier iemand die er een tijdje terug mee kampte.

De oplossing van deze kwestie is precies zoals je mag verwachten: Samsung repareert het scherm gewoon onder garantie, mits er redelijkerwijs vanuit kan worden gegaan dat de streep niet het gevolg is van door de gebruik(st)er veroorzaakte schade.

Heb jij te kampen met dit probleem? Neem dan contact op met de winkel waar je jouw toestel gekocht hebt, of met Samsung zelf.

Lees verder...

  • December update Samsung Galaxy S7 van start: unbranded nu
  • Samsung publiceert vernieuwde handleiding Galaxy S7 (Edge) met Android 8.0
  • Samsung Galaxy S7 Android 8.0 update start in Nederland (15-6: T-Mobile)
  • Ja, ook de Galaxy S7 begint aan de update van september
  • November update bereikt nu ook de Samsung Galaxy S7

Categorie: Nieuws Tagged With: Galaxy S7 nieuws

Comments

  1. Niels says

    24 januari 2017 at 13:28

    Ik heb hetzelfde probleem gehad toen het toestel (s7 edge) nog maar 2 maand oud was.

    Geen idee of Samsung het onder garantie opgelost zou hebben want al voor ik naar een servicepunt kon had ik het toestel kapot laten kletteren op de grond.

    Beantwoorden
  2. Johan says

    24 januari 2017 at 16:15

    Garantie… Behalve al het toestel ouder dan 6 maanden is. Dan geld namelijk de omgekeerde bewijslast niet meer en hoeft de producent niet meer aan te tonen dat het geen garantie is. Elk excuus wordt dan door Dynafix (reparatie contractor van Samsung) aangegrepen om je claim af te wijzen. Voorbeelden zijn, buigschade, onverklaarbare waterschade of als in mijn geval het scherm een keer laten vervangen (kapot door eigen schuld) door een gerenommeerd reparatie bedrijf, die dan toevallig geen samsung certified bedrijf is.. Dan is je garantie vervallen omdat er aan gewerkt is door derden. Hoe zien ze dat? de dubbelzijdige tape is niet origineel??? Dat het een origineel Samsung scherm is en een defect dat niets met vallen of de eerdere reparatie te maken heeft doet dan niet ter zake. Deze uitsluiting staat in de garantie voorwaarden, maar of dat wettelijk juist is vraag ik me af.

    Zeer waarschijnlijk verdient Dynafix meer als ze geen garantie reparatie uit hoeven te voeren.

    Blijkbaar mogen niet Samsung gelieerde bedrijven niet aan reparaties verdienen. Bij auto garages is het wettelijk niet toegestaan dat het niet dealer bedrijven moeilijk wordt gemaakt om service te verlenen…. In deze branche gelden zeker andere regels?

    Beantwoorden
  3. Ronald says

    24 januari 2017 at 16:29

    Ik had dit ook toen ik hem halverwege vorig jaar nieuw uit de doos haalde. Toen hebben ze het scherm vervangen.
    Sindsdien niet meer gezien.

    Beantwoorden
  4. Alex says

    4 juli 2017 at 19:01

    Hoe lang gaat dit duren en krijg je een leen telefoon?

    Beantwoorden
  5. Hans Paternotte says

    18 september 2017 at 06:02

    Mijn galaxy s7 edge kreeg ook plots een roze streep in het display zonder dat het toestel ooit gevallen is of in contact met water. Ik ben hiervoor naar het Samsung Service Center in Schiedam geweest. Omdat er gebruikssporen op de rand van het toestel zijn wordt reparatie onder garantie geweigerd. Ik had een hoesje moeten gebruiken zo werd gezegd. In dat geval had ik omwille van het design beter niet voor het edge model gekozen. Immers zie je daar niets van als er een hoesje omheen zit.

    Het aanvoeren van de omgekeerde bewijslast vind ik een bedrijf als Samsung onwaardig. Het betreft evident een productiefout van dit toestel uit het duurste segment.

    Weinigen zullen zin hebben om hier over te gaan procederen.
    Hét volgende toestel wordt daarom geen Samsung meer.

    Beantwoorden
  6. Martin says

    11 maart 2019 at 20:25

    Wel zeer vreemd allemaal het zelfde probleem. Ook op zelfde plek. Dit kan alleen een fabrieks fout zijn. Bij val schade dan is dit random.

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Samsung Galaxy S7

samsung galaxy s75,1 inch QHD Amoled
Vingerscanner
IP68 waterbestendig
13 MP Dual Pixel camera...
  • Meer over de Galaxy S7
    • Specificaties
    • Tips en trucs
    • Updates
    • Abonnement
    • Los toestel
    • Hoesjes
    • Forum
    • Zie ook: Galaxy S7 Edge

AANBIEDINGEN:

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Uitgelichte pagina’s

  • Galaxy S22 tips
  • Galaxy S21 tips
  • Samsung telefoon
  • Forum archief

Copyright © 2023 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.