Samsung gaat binnenkort een 24-7 live chat support service aanbieden aan eigenaren van een modern Galaxy toestel via de Galaxy Life App. Het idee achter de service is dat klanten ten alle tijde terecht kunnen bij de Samsung klanten service met vragen of problemen over hun Galaxy toestel.
Naast de live chat support krijgen gebruikers van de Galaxy Life App ook nog zogenaamde Gold Tier deals van Samsung waarmee je met een beetje geluk korting krijgt op accessoires of apps van Samsung. De nieuwste update voor de Life App geeft je ook de mogelijkheid om de status van de garantie van je toestel in te zien en deze met een simpele swype te verlengen of functies als device tracking te activeren.
De Galaxy Life App is momenteel nog in 5 landen beschikbaar – Maleisië, Singapore, Filipijnen, Taiwan, and New en Nieuw Zeeland – is sinds vorig jaar ruim 3 miljoen keer gedownload. Momenteel krijg je bij de app dus exclusieve deals voor andere Samsung apps en accessoires, e-vouchers en zelfs kortingsbonnen voor restaurants, bioscopen en Starbucks.
Vanwege het succes van de huidige Life App in deze landen lijkt het erop dat de Koreanen van plan zijn om flink uit te breiden wat betreft klantenservice. Het is dan ook helemaal geen gek idee als wij hier in Nederland over enige tijd ook gebruik kunnen maken van de Galaxy Life App – of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren is echter nog niet bekend.
Geef een reactie