Samsung Galaxy S3 last van haarscheurtjes? (update 19 juli)

Update 19 juli:

Inmiddels heeft Samsung laten weten dat gebruikers die de hieronder beschreven haarscheurtjes in hun Galaxy S3 aantreffen, deze onder de normale garantie kunnen laten repareren. Hiervoor dient contact te worden opgenomen met de winkel waar het toestel gekocht is, of met Samsung zelf. Volgens Samsung betreft het een beperkt aantal toestellen.

(via Tweakers)

Eerdere berichtgeving:

Kort voor de officiële release van de Samsung Galaxy S3 werd bekend dat de Koreanen wat problemen hadden met de productie van de Pebble Blue variant. Resultaat: ruim een half miljoen blauwe ‘casings’ die de versnipperaar in konden, en anderhalve week vertraging in de levering. Eind goed al goed, zou je hopen. Nu blijkt dat sommige gebruikers last hebben van haarscheurtjes in de metallic rand van hun Galaxy S3.

Galaxy S3 bezitters melden dat er minuscule scheurtjes ontstaan, zonder dat het toestel is blootgesteld aan gebeurtenissen die dit logischerwijs zouden verklaren (vallen, buigen, zagen, etc.).

Wij hebben ons redactionele toestel (dat zeker al een paar keer hardhandig met de vloer in aanraking is gekomen) met een vergrootglas onderzocht, en vooralsnog geen dergelijke scheurtjes gevonden. Of het om een structureel probleem gaat, om een probleem met enkele toestellen, of met een bepaalde productie serie is nog niet te zeggen.

(via Tweakers)

Beste Galaxy S3 Neo deals per provider

Reacties

    • Marco zegt

      Ik zou heel erg graag willen weten hoe je dat regelt met Samsung. Heb namelijk het toestel opgestuurd via KPN naar een bedrijf genaamd Teleplan, maar die wijzen mijn garantievraag af zonder enige toelichting.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *