Samsung geeft 16 GB SD geheugen bij de Galaxy S2 (verlengd tot 30 juni)

Samsung blijft haar 16 GB microSD actie maar verlengen – het is inmiddels eigenlijk geen actie meer te noemen, maar gewoon een extraatje voor iedereen die een Galaxy S2 aanschaft. Wie voor 30 juni 2012 een Galaxy S2 aanschaft, krijgt 16 GB extra geheugen in de vorm van een microSD kaartje kado.

Meedoen kan onder als je aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • je hebt jouw Galaxy S2 tussen 14 november 2011 en 30 juni 2012 gekocht
  • je bent ouder dan 16 jaar
  • je hebt een Nederlands toestel gekocht, dus geen (grijze) import
  • je schrijft je in vóór 15 juli 2012 (dat kan HIER)

Dus wie de komende dagen of weken van plan is een Galaxy S2 aan te schaffen, moet zeker ook even langs Samsung’s actiepagina surfen (HIER). De exacte voorwaarden van de actie vind je HIER.

 

Galaxy deal tips

Reacties

    • Kees zegt

      Vandaag een GSII gekocht met op het doosje een zegel waarop vermeld staat hoe aan het 16GB MicroSD kaartje te komen.
      Net als bij Alikz slikt deze site de IMEI code niet.
      Tig keer geprobeerd.

      Dit eerste contact met Samsung vind ik niet leuk…

    • Jolanda Blaauw zegt

      Hier hetzelfde probleem. Zie onderstaande melding die ik krijg :-((. Morgen maar even de helpdesk bellen.

      Helaas het door jou ingevoerde IMEI nummer is niet correct.

      Om te controleren of je recht hebt op deelname aan deze promotie dien je het IMEI-nummer in te voeren van je Samsung toestel. Toets *#06# in op je telefoon en het 15-cijferige IMEI-nummer verschijnt in je display. Let op! Vul enkel getallen in zonder leestekens. (Voorbeeld: 352441234567890)

    • Erik zegt

      ik had het 16 gb kaartje,voor 2 weken terug al moeten hebben,maar nog steeds niet gekregen,waardeloos,en op reacties van mijn kant wordt domweg niet op gereageerd

  1. zegt

    Nou da’s dan lekker ik heb mijn Galaxy S2 12 dagen geleden(simlock vrij) gekocht

    (+ een 32 GB kaartje a 45 euri’s)

    16 GB voor nix is altijd mooi meegenomen , maar helaas val ik tussen wal en schip

  2. arjen zegt

    Ook bij Samsung blijkt de afdeling marketing zich primair te richten op nieuwe klanten en wordt (te) weinig aandacht gegeven aan de bestaande klanten, de traagheid waarmee wat wordt gedaan aan structurele gebruikersproblemen is hier helaas een bewijs van, desondanks ben ik tot op heden wel erg happy met mijn S2.

  3. Roy zegt

    Waarom veranderen ze die actie niet gewoon
    Iedereen die een GS2 Heeft gekocht een 16gb kaartje…

    Jammer!

    Best mooi 32GB Op je S2 😉 Kun je tenminste wat Apps opslaan 🙂

  4. Jolanda Blaauw zegt

    Net gebeld met Klantenservice van Samsung via 0900 – SAMSUNG (0900-7267864). (Telnr. gevonden bij Algemene Voorwaarden van deze actie).

    Het blijkt dat het systeem van Samsung nog niet alle IMEI nummers kent. Heb nu mijn gegevens achtergelaten inclusief IMEI nummer. Wordt doorgegeven aan de Actie afdeling Volgens helpdeskmedewerkers kan ik vanaf begin volgende week (maar zeker woensdag) mij registreren voor de actie. De IMEI code moet dan in hun systeem zitten.

    Wordt vervolgd.
    Jolanda

  5. Stephanie zegt

    Ook bij mij werkt de site niet – uiterst onbehulpzame reactie van Samsung op mijn email waarin ik om hulp vraag, daarna de helpdesk gebeld en ook daar waren ze zeer onbehulpzaam (“probeer het eens op een andere computer”). Het werkt niet Samsung – al op 3 PCs geprobeerd……
    Ik sluit me aan bij de Kees: eerste contact met Samsung is niet leuk….

  6. arjen zegt

    soms lijkt het wel of Samsung ook heeft gekozen voor een verkeerde helpdesk (en helpdesk medewerkers) bij 2 mijns inziens voor Samsung simpele vragen toch in de wacht gezet omdat betrokken medewerken e.e.a. moest “navragen” , als je een nieuw product in de markt zet zorg dat a.u.b. wel voor een goede en snelle after sales.
    nog steeds ben ik wel happy met mijn S2.

  7. Sjaak zegt

    Ook ik heb hetzelfde probleem: IMEI wordt niet herkend. Heb ook al met de helpdesk gebeld en vervolgens gemaild. Ze zouden het nummer in de database plaatsen en dan moest ik het over 2 dagen nog eens proberen. Niet dus. Weer gemaild en ja, het was doorgegeven, maar het kon wat langer duren. Blijven proberen maar. Ze reageren in principe wel snel en netjes, maar uiteindelijk komt tevredenheid pas met de oplossing van het probleem. Ik vraag me wel af of het mensen wel in 1 keer gelukt is; maar die komen natuurlijk niet op dit forum.

  8. arjen zegt

    Beste Sjaak,
    Een snelle reactie is natuurlijk leuk maar een snelle definitieve oplossing is beter ! ik heb identieke ervaringen, leuk dat je mensen snel aan de lijn krijgt en dat ze je snel bepaalde oplossingen aanreiken maar uiteindelijk is het moment waarop je probleem daadwerkelijk opgelost is bepalend voor je mate van tevredenheid.

    Nog steeds tevreden met mijn S2 maar in minder mate met de Helpdesk van Samsung !

  9. Niels zegt

    Bij mij werkt de IMEI code ook niet 😐

    Succes bij mensen die hebben gebeld? Beetje vreemd dat ze dit niet voor iedereen goed weten te fixen..

  10. Michel zegt

    Heb me gister succesvol aangemeld, maar wat nu????

    Krijg een mooie bevestigingsmail met in de header: Bevestiging deelname Galaxy S II 16GB geheugenkaart promotie‏

    Denk je dan mee klaar te zijn, echter in de mail staat:
    Stuur een kopie van deze “aanmelding” samen met een kopie van je kassabon naar:

    Samsung Galaxy S II – 16GB actie
    Antwoordnummer 10.016
    6200 XP MAASTRICHT

    Echter als je op de link “aanmelding” klikt, opent een pdf formulier, waarin staat:

    Print uit en stuur samen met een kopie van uw aankoopbon + barcode van de doos naar:
    Samsung 16GB
    Antwoordnummer 10016
    3400 AC IJsselstein
    Nederland

    Wat is nu de bedoeling?

    • jolanda.blaauw zegt

      Ha ha ha wordt er onderdehand wel een beetje moe van zeg. Zie het nu ook. Net even gebeld met de helpdesk en mij werd gezegd het adres in de e-mail aan te houden. Maastricht dus.

      Maar je kunt natuurlijk altijd het zekere voor het onzekere nemen en naar beide adressen kopieën sturen.

    • zegt

      Beste Michel,
      Onze excuses voor de verwarring over het correcte antwoordnummer. Dit stond inderdaad foutief in de pdf-file die je vanuit je bevestigingsmail kon downloaden. Je kunt een kopie van je aankoopbon sturen naar het adres in Maastricht dat in je bevestigingsmail staat.
      Sorry voor het ongemak, we wensen je veel plezier met je Galaxy S II.

      Groeten, het Samsung Mobile team

      • Adrie zegt

        Geachte Samsung Mobile team.

        Het heeft echt geen nut om iets te downloaden.
        Ik heb dit 1 jaar geleden gedaan en samen met alle gevraagde bescheiden naar maastricht gestuurd .Ik wacht nog steeds en heb inmiddels de hoop opgegeven.Ik heb ook verschillende mails gestuurt maar zelfs daarop wordt er geen moeite gedaan om een fatsoenlijk antwoord te geven.

        Grt Adrie

  11. Frank zegt

    @ hierboven,

    Ook ik had eerst een onbekende IMEI code maar nu deed hij het idd in 1 keer.
    Maar ook kreeg ik dit bevestigings mailtje, Dus kopie aankoopbon en een kopie van die aanmelding snap ik , maar een kopie van de barcode van het doosje? verwachten ze dat iedereen tegenwoordig een scanner heeft staan ofzo? of is dit een manier om minder kaartjes uit te hoeven delen?

  12. zegt

    Heb mij net aangemeld. IMEI werd direct herkend. Idd vreemd dat ze ook de barcode op het doosje nodig hebben. M.i. lijkt aankkopfactuur en brief Samsung zelf voldoende. Ben nu benieuwd hoe lang het duurt. Zelf melden ze tussen 6 en 8 weken.

  13. heydoe zegt

    Heb de 16 gb sd card binnen ging gigantisch vlekkeloos, eerst aanmeld problemen, daarna heeft de klanteneservice imei geactiveert en heb mail ontvangen deze copies zoals gevraagd naar het adres in de mail verzonden en 5 dgn later de sd card ontvangen.
    service top, terwijl ik lees vaak negatieve dingen over samsung en acties.

    Ben tot nu zeer tevreden

  14. Sven zegt

    Bij mij ging het ook niet, getelefooneerd naar samsung.
    Dan moest ik een mail sturen naar [email protected]
    dit is het antwoord ”

    Beste,

    Ook als je via de site registreert, moet je je aanvraag nog per post opsturen, dus dat mag je doen en dan de bevestigingsemail vervangen door je gegevens (naam, adres en emailadres).

    Dus graag volgende dingen opsturen naar onderstaand adres met vermelding van de actie:

    kopie aankoopfactuur of kassaticket
    Uitgeknipte imei code van de doos van de gsm (geen kopie)
    Je gegevens
    Je aanvraag zal in januari behandeld worden.

    Fijne feestdagen,
    Wijk Pelink, 80 | B-1790 ESSENE | BELGIUM

    Wel een ingewikkelde procedure voor een geheugenkaartje

  15. sharona zegt

    Ik had nergens last van, heb mn gs2 vorige week aangemmet eeb abbonement gehaald en meteen aangemeld voor de 16gb en bijho mi!j ging alles in 1x goed. Moest wel eerst ff zoeken hoe en wat maar daarna niks aan de hand

  16. cora zegt

    en bij mij dus ook niet mooi zeg zo’n aktie wat niet werkt er zitten altijd addertjes onder het gras slechte aanbieding van samsung

  17. cora zegt

    wie kan mij helpen? ik heb sinds 3 dec jl de galaxy s2 i9100 en zit in speciale hoes voor dit type telf,maar nu komt het bij een gesprek hoort de persoon die ik bel een echo zeer irritant en als ik de luidspeaker aanzet is de echo weg maar kan iedereen meeluisteren.
    wie heeft dit probleem ook? en wat is de oplossing?

  18. Aj zegt

    Hallo,

    Ik heb sinds kort een Galaxy S 2 overgekocht via een collega.
    Mijn vraag is kan ik me voor de actie van 16GB geheugen aanmelden ? ik heb de factuur waar op mijn collega’s adress, email en telefoon nummer staat.
    Zal dit probleem leveren of maakt dat niet uit? want ik wil me eigen adres en email aangeven voor de actie!

    hopelijk krijg ik snel een reactie van de samsung team

  19. Peter zegt

    Op 5 december 2011 een s2 gekocht met de actie gratis 16 gig sd kaart.
    Nu 17-2-12 nog steeds geen sd kaart gezien
    Zo kan ik ook wel mensen over halen

  20. zegt

    Hallo,

    ik heb gister succesvol mijn imei nummer opgestuurd, vervolgens krijg je een bericht, dat je over “enkele minuten” een bevestigingsmail krijg. Dit heb ik na een dag nog steeds niet gekregen.
    Hebben meerdere mensen hier last van?

  21. Miriam Rodrigues Pereira zegt

    Ik heb sinds 2 dagen ook één. Ook hier geen 16 GB geheugen. Alles gelezen hebbend denk ik dat het gewoon een grote rip-off is.

  22. WWoest zegt

    Bij GSMweb een S2 gekocht, na drie dagen (14-1-2012) dekaart/e-mail opgestuurd, na 5 dagen bevestigingsmail, na 1 1/2 week de 16 GB kaart ontvangen, erin, werken, klaar.?!

    Na 3 dagen je mail nog niet gehad, waar zeur je over?!

    • Gert Goossens zegt

      Ik vier weken geleden kaart verzonden. Nog steeds geen sd kaart ontvangen… daar zeur ik over.
      Andere sd-kaartjes accepteert het toestel niet (krijg deze niet geformateerd).
      Daarnaast heb ik Navigon Europe ge-download en kan ik op geen enkele manier de bijbehorende kaarten downloaden. Weet niet zeker of dat bij Galaxy S2 of Navigon zit, maar heb al wel spijt van overstap vanaf iPhone:-(

  23. marc hokke zegt

    ik heb het geprobeerd
    maar toen ik mijn IMEI code in moest voeren gaf die aan dat de code niet bruikbaar was
    opvolgende 10X zelfde verhaal en bij servicedesk konden ze niks doen….toen maar 16G kaartje in de winkel gehaald

  24. Maikel zegt

    Nadat ik in januari de papieren heb opgestuurd, nog steeds geen MicroSD-card heb ontvangen. Gemaild naar Samsung. 1e antwoord van hen is om het imei-nr en de bevestigingsmail van de actie via een nieuwe mail naar Samsung te sturen. In reactie daarop moest ik toch maar weer de papieren opnieuw versturen. Nu heb ik dus voor de 2e keer de papieren naar Samsung gestuurd. Tot op heden nog steeds geen reactie over die MicroSD-card. Lijkt mij nu wel tijd voor Kassa of Opgelicht…voel me nu wel een beetje opgelicht.

  25. alie paapst zegt

    – bericht verwijdered vanwege taalgebruik – samenvatting: geen 16 GB geheugen kaart ontvangen, zeer ontevreden

  26. T. Versteeg zegt

    Ik krijg foutmelding 404 op de site en kan mij dus niet eens aanmelden voor de gratis SD kaart. Hoe moet dit verder? BEN TELEURGESTELD!
    Ook herkennen PC’s de externe SD kaart niet. Mijn vorig toestel Omnia 2 pro was veel eenvoudiger te koppelen. Insteken was voldoende.

  27. Lisette zegt

    Ik heb geen problemen gehad met het aanmelden op de site en zonet gedaan. Werk ook met IE. Heb de aanmelding nu uitgeprint, maar ze vragen om mijn bankgegevens. Ik zie niet in waarom die gegevens nodig zijn aangezien ik geen geld terug krijg.

    Ik stuur de aanmelding dan ook zonder mijn bankgegevens op.

    Ben benieuwd naar de levertijd.

  28. Wesley zegt

    ik heb mijn s2 al een tijdje (ongeveer anderhalve maand) terug gekregen. ik heb mij aangemeld op de site voor het sd kaartje, en hier is alles vlekkeloos verlopen, ik heb hem zelfs al in huis. goede zaak, wel vervelend dat er nu problemen zijn met de actie als ik het zo lees nu.

  29. A. vd Kroft zegt

    Ik heb mij ook aangemeld. Maar ik krijg steeds het antwoord je IMEI is niet goed nou hij is wel goed. Maar ik heb het idee dat jullie niets willen weg geven. Ik vind als jullie er reclamen mee maakt maak het dan waar.En geen smoesjes verzinnen. Vind dat het niet staat bij zo groten firma.
    Gartelijke groeten Albert

  30. J.Kuijper zegt

    Je moet even naar de klantenservice van Samsung een printt screen van het formulier en een begeleidend berichtje sturen. Ik had met 3 dagen de sd kaart in de bus 🙂

    Gr Jos

  31. Stephanie zegt

    Als ze die kaartjes nou gewoon bij de telefoon in de doos stoppen, krijgt iedereen z’n kaartje scheelt een hoop gezeik… heb er gewoon 3 maanden over moeten bakkeleien met samsung voordat ik uiteindelijk mn kaartje kreeg. jaa de postbode zal hem wel gehouden hebben kreeg ik te horen… nou sorry maar dat denk ik niet….

  32. Bibi zegt

    Mijn kaartje doet het geen eens !! Het kan niet formateren en als ik dingen erop wil zetten staat er een fout en overslaan.. dan moet ik nu formateren maar ook dat werkt niet ! Grrrr

  33. kaas zegt

    Volgens mij is het bij mij wel gelukt? Maar als je 100 jaar moet wachten voor je ‘m misschien krijgt had ik er zelf meteen een bij gekocht. Heb alles 3x opnieuw opgevuld, ben overigens wel geregistreerd, maar die kaart komt maar niet..Denk dat het een bullsh*t actie is:p

  34. A. vd Kroft zegt

    Het is mij eindelijk gelukt om mij aantemelden.
    Nu maar hopen dat de kaart binnen komt het duurt wel 6 tot 8 weken .
    Albert

  35. Martijn zegt

    Vandaag had ik het 16 GB kaartje in de bus liggen. de bestelling is goed gegaan en zonder problemen.

    En het kaartje doet het ook nog

  36. Iemand zegt

    Ik wacht nu al vanaf 16 januari? Inmiddels zijn er 5 facturen voorbij komen waaien maar nog steeds geen SD kaart? Ik heb mijn info en al gegeven in de tmobile shop, waar ze mij ‘hielpen’ de formulieren in te vullen. Maar alsnog geen SD kaart.

  37. P Banis zegt

    Ook ik heb alles wat gevraagd werd opgestuurd..maar nu is men ineens de aankoop bon kwijt..al mijn gegevens en de barcode opgestuurd, alsook de bon,maar klaarblijkelijk probeert men eronder uit te komen om mij te voorzien van de extra sd kaart..prima, ik had toch al weinig vertrouwen dat ik m zou krijgen na al die klachten forums omtrendt deze actie.

  38. Vera zegt

    Kan iemand mij vertellen of ik de streepjescode van de doos af moet pulken, of een kopie ervan mag maken?
    Er zitten ook twee codes op, welke moet het zijn?

  39. Gyan Somai zegt

    Krijg ook melding “geen geldige imei nummer”.
    Wat een flut actie, die gasten kennen hun eigen Imei nummers niet eens.
    Hoe bedoel je, mensen blij maken met een dooie mus.
    Maar toestel is wel super.
    Alleen jammer dat zo’n groot bedrijf zich schuldig maakt aan zo’n oplichters aktie

  40. Arjan zegt

    Zijn idd prutsers daar bij Unamic, (het bedrijf aan wie Samsung de kl.service heeft uitbesteed.) die doen ook UPC, dat zegt genoeg..

    Ik heb mijn telefoon in januari geregistreerd en ook nog niets ontvangen.
    In totaal 3x de aankoopbon e.d. opgestuurd
    2x zou de Sd-kaart al zijn opgestuurd ondertussen al 18 mailtjes met ze uitgewisseld en een aantal euro aan belkosten gemaakt.
    En maar TNT de schuld blijven geven..
    De laatste keer antwoordde die prutser van Samsung, John Pisu (google ‘m eens, heeft aan Idols o.i.d..meegedaa. Werkelijk…. wat eenfiguur) 4 weken nadat mij verteld werd dat ie met ongeveer 2 weken geleverd zou worden “hij kan nog steefs geleverd worden, het duurt twee weken” als je toch niet van plan bent de mailjes daadwerkelijk te lezen, antwoord dan ook gewoon niet.
    Nu maar weer een mailtje sturen…… Heb inmiddels een naar gevoel bij Samsung gekregen, begin me zelfs een beetje een zeikerd te voelen eigenlijk toch de omgekeerde wereld!

  41. gratia zegt

    Graag wil ik ook een reactie plaatsen …
    Heb enige maandjes geleden 2 abo’s afgesloten
    en op de doos vd galaxy s2 stond bij beide gratis16gb
    kaart maar naar meerdere malen te hebben geprobeert
    nog geen aanmelding mogelijk geeft aan niet mogelijk
    tot aanmelding !!
    Wat nu te doen ik wil ze wel graag ontvangen en zie
    dat de actie niet meer loopt .
    Hopelijk komt Samsung met een oplossing ??

  42. Robbert zegt

    Hierbij plaats ik mijn reactie aangezien ik geen bevestiging mail gehad heb na 5/6 weken na opsturen.

    Ik heb via de samsung livechat gesproken met iemand en die zei gewoon ”Opnieuw opsturen” kon niet eens controleren of die daadwerkelijk was aangekomen.

    ik zal nog wel is bellen en als dat niet helpt dan Laat Maar!

  43. Bastiaan zegt

    Telefoon, eindelijk na 2 weken vertraging door koeriersbedrijf GLS, binnengekregen met sticker op gratis 16 GB op doos.
    Echter is de actie net verlopen. Kan Samsung hier geen uitzondering voor maken?

  44. Adrie zegt

    Ik wacht er al bijna een jaar op en heb de hoop opgegeven.
    Het zal wel een aktie zijn met veel beloven en niets waarmaken.
    Geen wonder dat ze de aktie verlengen er worden toch geen kaarten uitgegeven en de magazijnen zullen ongetrwijfelt vol liggen.

  45. justus zegt

    22-8-2012 S2 gekocht}
    met sticker 16 GB micro SD cadeau !!!!!
    en de actie loopt tot 30 JUNI ???

    HMMM
    moesten de mensen bij HI toch beter hun best doen

  46. Annemarie van Mackelenbergh zegt

    ja, ook ik baal enorm van Samsung en die actie. Ik heb mij via de site aangemeld voor die 16GB kaart. Ik heb 12 juli een bevestiging ontvangen van de aanmelding met de opdracht de aankoop bon en nog wat andere zaken naar een antwoordnummer te sturen. Zo gezegd, zo gedaan. Vervolgens hoor ik niets meer. Half augustus bel ik en vraag ik naar de status. Vervolgens krijg ik 29 augustus een mailtje ondertekend door John Pisu (zoek hem op op google +, hij bestaat dus echt) dat ze niets hebben ontvangen en dat ik dus niet deelneem aan de actie en dat hier niet over gecorrespondeerd kan worden. Ik stuur toch een mail naar [email protected], waarvoor ik een ontvangstbevestiging heb ontvangen. Daarin schrijf ik dat ik ter goede wil ben geweest, dat ik er niets aan kan doen als de post niet aankomt en dat ik met alle liefde en plezier de kopieën nogmaals toestuur. Ik hoor niets meer.
    Vandaag maar weer eens gebeld naar samsung (10 cent per minuut!). Ik krijg die John Pisu niet aan de lijn. Sterker nog, ik heb het te doen met een dame van zo’n callcenter (HCN UNamic) Het is gewoon helaas, jammer dan, zoek het maar uit, tot ziens!!!
    Niet service gericht en voor mij dus een principe kwestie!!!
    Ik baal van die bureaucratie, waarbij de klant totaal ondergeschikt is en ervaren wordt als een lastige bijkomstigheid.
    Wanneer gaat het lichtje branden bij die leveranciers dat uiteindelijk hun salaris aan ons klanten te danken is!
    En aan John Pisu; door die mail te ondertekenen en vervolgens langs geen enige weg bereikbaar te zijn ben je voor mij een pispaaltje! dat jij jezelf daar voor leent…
    Ik snap dat hij nog op zoek is naar een relatie; hij is gewoonweg niet bereikbaar!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *