Gratis 8 GB geheugen bij de Samsung Galaxy S2 (update: registratie gesloten)

Samsung is een grote promotionele actie gestart: registreer je op hun website, koop vóór 1 juli een Samsung Galaxy S2 en ontvang 8 GB SD geheugen gratis en voor niets – uiteraard bovenop de 16 GB die al standaard in de Galaxy S2 zit.

Om een Galaxy S2 te kopen kun je op onze aanbiedingen pagina kijken

Registreren bij Samsung kun je HIER

(met dank aan Samsung en Joey)

Update: ondanks dat de actie nog geldt voor toestellen die voor 1 juli zijn aangeschat, is de pre-registratie inmiddels gesloten. Wie zich dus nu nog niet geeft gepreregistreerd kan helaas niet meer meedoen.

Galaxy deal tips

Reacties

  1. Chofny Sadhoe zegt

    gelijk geregistreerd… 🙂 hopelijk word deze telefoon niet uitverkocht…. Moet hem binnen krijgen!!!!

    (>-.-)> Samsung Galaxy S2 <(-.-<)

    • Floris zegt

      Ik kreeg bij mijn S8500 Wave een 16gb kaartje gratis bij zo’n zelfde actie,
      maar dat was Class 2. Dit is waarschijnlijk ook niet de moeite waard.

      Heb nu een Lexar High Speed micro SDHC 32GB Class 10 besteld 🙂 (70pond bij Amazon.co.uk (inclusief verzending ongeveer €80,-))

      Als het je alleen om kwantiteit gaat moet je je adres maar even mailen ([email protected]), dan stuur ik een van die 16GB dingen op.

      Groeten;)

    • Floris zegt

      Maar ik zou als ik jullie was ook lekker een class 10 kaartje bestellen. Heb je straks eindelijk een lekker snelle telefoon.. Kan die niet snel genoeg content laden van je kaartje:S

      • Chofny zegt

        ik heb je een mail gestuurd van [email protected]…..

  2. Sven (de Nederlandse ;-) ) zegt

    Ik heb ook even gebeld met Samsung. Als je de SII via bijv. Vodafone besteld dan krijg je een orderbevestiging. Deze geldt ook als kassabon. Criterium is dat er in elk geval een datum op moet staan. De kassabon moet je opsturen samen met de e-mail die je krijgt na registratie. Je stuurt het naar een antwoordnummer, dus postzegel niet nodig.

    Samsung was een 0900-nummer, dus ik denk ik deel het even. 😉

    • Paul zegt

      Hallo Sven,

      Ik heb me sufgezocht naar het antwoordnummer waar ik de registratie en de kassabon naartoe moet sturen. Kun jij me hieraan helpen?

      Alvast bedankt,

      Paul

  3. Ivonne zegt

    ik bestel hem online en krijg hem dan waarschijnlijk een maand later (dus na eind mei denk ik). Geld het dan ook nog? omdat ik hem wel op tijd bestel?

    • Arthur Dent zegt

      We zijn er even ingedoken, en denken dat het inderdaad ook geldt als je het toestel later ontvangt, maar wel op tijd besteld hebt:
      – uit de algemene voorwaarden: ‘Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf of bestelling van de Samsung Galaxy S II binnen de actieperiode.’
      – je hebt tot 15 juni om de bevestigingsmail van de registratie en de aankoopbon naar Samsung te sturen – hieruit maken wij op dat als jij de bon – of wat daar tegenwoordig in digitaal formaat voor doorgaat – hebt om te laten zien dat het toestel al eerder besteld was er geen probleem is
      Uiteraard zijn wij niet de juridische afdeling van Samsung, dus aan onze mening vallen verder helaas geen rechten te ontlenen – als je het zeker wilt weten kun je het beste even direkt met Samsung zelf kontakt opnemen!

  4. els zegt

    Ik heb al tig keer geprobeerd te registreren, maar krijg telkens de melding ‘code onjuist’ na het correct overnemen van de beveiligingsactie. Ja, zo kan ik ook wel van alles weggeven! Een mail naar Samsung leverde niets op, ik moest maar bellen (tien ct p/m).
    Hopelijk krijg ik geen spijt van mijn aankoop….

  5. Jo zegt

    Ik heb de Samsung Galaxy S 2 vandaag besteld en ik krijg hem voor 1 juli binnen, maar heb me niet geregistreerd, kan ik dan geen aanspraak maken op zo’n kaartje?

    • pieter zegt

      Is een grote scam van samsung of de geen die er tussen sit. Was een van de eersten die hem uitgeleverd kreeg en daar zat een aktie aan vast waarbij je moest registreren, kopietjes van stukken in moest sturen naar een antwoordnr, ik zou dan een 8 gig kaartje krijgen. Na 4 maanden maar eens gaan vragen of ik dat kaartje nog kreeg. Atwoord: daar gaan we u over bellen. Ben nu weer 2 maanden verder en heb nog steeds niets gehoord van die droeftoeters.
      Is lekker betrouwbaar weer dat gedoe. Voor mij geen samsung meer.

  6. Nannie zegt

    Dat extra geheugen heb ik al een hele tijd geleden besteld; alle noodzakelijke stappen doorlopen. Ik zou het thuisgestuurd krijgen, maar nog steeds niets gezien. Iemand enig idee? Nannie

  7. jojo zegt

    alles netjes op tijd aangeleverd en ingestuurd kreeg van de week mail ik was te laat samsung gekocht op 3 juni en dezelfde dag geregistreerd en op 7 juni alles opgestuurd!!!erg jammer iemand met het zelfde hier?

  8. Jos zegt

    Weken/maanden wachten???
    Direct kopie van aankoopbon opgestuurd eg geregistrerd op de website. Levering duurt weken/maanden om zo een geheugenkaartje op te sturen. Nog gebeld maar helpt ook niet. Gelukkig is de Samsung Galaxy SII vele malen sneller!!!!!! Superslechte service dus.

  9. Ruud zegt

    In mei aanvraag opgestuurd. Drie weken geleden aan het antwoordnummer gevraagd waar het geheugen bleef. Niets gehoord. Het is bijna eind augustus. en nog steeds niets ontvangen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *