Forum

Welkom Gast 

Toon/verberg gebruikersopties

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: 1
Auteur Onderwerp:welk programma nodig voor overzetten foto naar pc

Nieuwkomerbalou
Permalink
welk programma nodig voor overzetten foto naar pc
on: April 25, 2012, 11:06
Citeer

ik wil fotos overzetten van mobiel naar de pc maar welk progamma heb ik daar voor nodig

ProBelgium-
Dude
Permalink
Re: welk programma nodig voor overzetten foto naar pc
on: April 28, 2012, 12:32
Citeer

Er zijn enkele manieren afhankelijk wat je wil kunnen doen.
-Om enkel zaken van de gsm naar de pc te verplaatsen/kopiëren voldoet windows explorer, verbind de telefoon met de pc via de USB-kabel en gebruik windows explorer om bestanden te beheren, dit gaat het snelst.
-Wil je ook back-ups maken, firmware update, enz... installeer de Samsung KIES (via de Samsung site - Galaxy S2 - Service & Downloads - Samsung KIES 2.0),start KIES en verbing de gsm via de USB-kabel met de pc, ontgrendel de gsm als deze vergrendeld is en er wordt een verbinding gemaakt tussen de gsm en KIES, dit kan even duren. Er zijn wel redelijk wat mensen die problemen hebben met het verbinden met KIES, ik heb zelf geen probleem gehad (Vista 32x en W7 64x) iedere keer netjes verbinding. Je kunt ook via WIFI een verbinding maken met KIES als de gsm ingesteld is voor WIFI gebruik. Installeer een app op de gsm b.v. Kies Air, Wifi File transfer, of een ander te vinden op Play Store (voormalig Android Market), start de app op de gsm en er verschijnt een URL, typ deze URL in de adress balk van internet explorer op de pc en er wordt via de router een verbinding gemaakt.
-Het programma voor mijn Sony-Ericsson gsm (Sony PC Companion) werk ook met mijn Galaxy S2 om bestanden naar de pc over te zetten maar niet voor backup en firmware.
-Als het gaat om bestanden die op de externe SD staan kan eventueel ook de SD uit de telefoon genomen worden en in de pc gestoken maar dit is niet zo praktisch.

Pagina's: 1