Forum

Welkom Gast 

Toon/verberg gebruikersopties

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: 1
Auteur Onderwerp:uitzetten meldingen

NieuwkomerPjotr
Permalink
uitzetten meldingen
on: June 21, 2011, 08:37
Citeer

ben blij met mijn S2; ik heb echter iets aangeklikt, waardoor ik bij binnenkomende berichten/telefoongesprekken een gesproken melding krijg. Hoe zet ik dit weer uit? alvast bedankt. Pjotr

GevorderdRon
Permalink
Re: uitzetten meldingen
on: June 21, 2011, 09:20
Citeer

Kijk eens bij instellingen en dan Spraakinvoer en uitvoer en dan spraakuitvoer waarschijnlijk staat daat een vinkje bij autostand.

NieuwkomerPjotr
Permalink
on: June 21, 2011, 14:12
Citeer

ja dat was hem, dank je wel! Nog een vraag: hoe krijg ik een een zelf opgenomen geluidsbestand, verplaatst naar "mijn (geluids)bestanden" zodat ik die kan selecteren voor een bepaald contactpersoon?

GevorderdRon
Permalink
on: June 21, 2011, 19:19
Citeer

Ik doe dat met de functie 'mijn bestanden' die je vind onder applicaties. je zoek je bestand op en dan hou je dat even vast je krijgt dan een aantal keuze's delen, wissen, verplaatsen, kopieeren, naam wijzigen en details met verplaatsen kan je het bestand verplaatsen waar jij het wilt hebben.

NieuwkomerSmaakvol
Permalink
on: August 19, 2011, 13:55
Citeer

Hoe kan ik real time een bericht ontvangen dat er een nieuwe email is binnengekomen.
Ik wil zo snel als mogelijk een bericht ontvangen dat er een nieuwe email is binnengekomen.
Vanwege mijn werk en het accepteren van opdrachten zijn directe email meldingen belangrijk voor mij.
Alvast bedankt.

Pagina's: 1