Forum

Welkom Gast 

Toon/verberg gebruikersopties

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: 1
Auteur Onderwerp:Samsung Galaxy SII start niet meer op!

NieuwkomerBundieee
Permalink
Samsung Galaxy SII start niet meer op!
on: September 22, 2011, 08:15
Citeer

Ik heb sinds 3 dagen mijn Samsung Galaxy SII. Mooi toestel, ben er tevreden mee. Nu zette ik mijn toesten gister uit toen ik ging slapen. Ik probeerde hem vanochtend weer aan te zetten maar hij deed niks. ´s Nachts heeft ie gewoon in de oplader gezeten, niks geks mee gedaan. Ik heb al geprobeerd de batterij eruit te halen maar dit mocht ook niet baten. Wel was mijn batterij zo goed als leeg toen ik hem ging opladen.
Weet iemand misschien hoe ik dit probleem moet oplossen? Want hij start helemaal niet meer op!
Mvg

Gevorderdtonytrimb
Permalink
Re: Samsung Galaxy SII start niet meer op!
on: September 22, 2011, 09:48
Citeer

Hoi Bundjee,
was je accu echt helemaal leeg ( 0%) en is je telefoon ook zels uitgegaan?
wanneer de accu helemaal leeg is kan deze problemen geven, en zeker als de telefoon niet op tijd uit gaat.
de telefoon kun je beter op de lader zetten bij minder dan 10%.

Wat geeft de telefoon aan als je er nu de lader op zet?
is dit 100% geladen. Dan is er iets goed mis met je telefoon of 1 van de contacten van de accu.
is dit 0% of geen beeld? Dan kan de accu al stuk zijn.
Ik heb zelf meerdere accu's en 1 lege accu die niets meer doet op mijn S2.
als ik deze op de lader zet komt af en toe een grijg symbool van de accu in beeld ,maar gaat dan weer gelijk uit.

je kan bij een winkel een nieuwe proberen, en als deze het wel doet de originele terug sturen voor garantie
succes Tony

Nieuwkomeribrahim86
Permalink
Re: Samsung Galaxy SII start niet meer op!
on: December 8, 2012, 00:19
Citeer

goeie avond met ibrahim,
ik heb vorige week een galaxy s2 gekocht,
en ik heb via kies geupdate naar 4.0.4
dus paar dagen later, heb ik geprobeert te starten ,maar nu krijg ik geen beeld,
ik dachte dat het aan mijn oplader lag ,of baterij maar beide waren goed,ik heb een andere baterij geprobeert maar niks doet het ?(geen waterschade of dergelijke dingen)
kunnen jullie mij helpen aub.

Pagina's: 1