Forum

Welkom Gast 

Toon/verberg gebruikersopties

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: 1
Auteur Onderwerp:Fotos overzetten naar pc

NieuwkomerSammy88
Permalink
Fotos overzetten naar pc
on: March 31, 2012, 18:17
Citeer

Hallo allemaal,

Ook ik heb problemen om foto's over te zetten naar de pc. Ik kom er nu niet meer aan uit.
Het is me wel eens gelukt via de usb kabeltje, maar nu lukt het niet meer :? .
De vorige keer heb ik de foto's overgezet door eerst de massaopslag aan te zetten, en toen ging het heel gemakkelijk.
Ik ga nu met mn telefoon naar: instellingen - draadloos en netwerk - usb hulpprogramma's- dan krijg ik opslag verbinden met pc - usb kabel aansluiten om massaopslag te gebruiken, ik sluit de kabel aan en dan krijg ik de melding: USB is aangesloten. verwijder de kabel???

als ik het op een andere manier probeer door alleen de kabel aan te sluiten, krijg ik het USB logo te zien met: Duk op start toets om samsung kies te sluiten.

Ik heb echt geen idee hoe ik het nu verder moet doen. Het zal waarschijnlijk iets heel simpels zijn, maar op dit moment kom ik daar niet achter. :?

Pro@lf
Permalink
Re: Fotos overzetten naar pc
on: April 1, 2012, 12:03
Citeer

Hi Sammy, de door jou beschreven procedure voor het aansluiten via USB als massaopslag zou een groene android in beeld moeten geven na het aanluiten van de kabel. Onder de groene android staat dan een knopje "USB opslag aansluiten" Daar moet je dan nog een keer op klikken. Daarna wordt de android geel / oranje en is de S2 als chijf benaderbaar. Zo blaas ik vrijwel elke dag vele Mb's met bestanden over van mijn PC naar de S2.
Een andere mogelijkheid voor het overzetten van bestanden is via Kies of Kies air.
Succes!

Pagina's: 1